לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2017

יומולדת


אחרי כל הרע שעברתי 

בסוף הטוב שבר אותי

קרע אותי 

חנק אותי 

הרג אותי 

בלי יותר מדי אוויר לנשום 

ובלי לגמרי להצליח לחשוב 

לתכנן 

להגיד 

להרגיש 

או לעשות 

אני כאן 

גדולה יותר 

ואיתי גם הכל 

והקול שלי רפה 

מלהגיד שלחיות נהיה קשה 

עולם של גדולים בוגרים

שקמים 

עושים

שואפים

בונים 

קוברים

הורסים 

את עצמם ואת התמימות

אבל אצלי 

את מה שנשאר ממנה ואיתה את מה שכבר הלך 

או לעולם לא היה 

למי אכפת 

לא נהוג  להסתכל אחורה

על עצמך 

להתחרט זה לחלשים 

להצטער כבר מאוחר 

אבל להגיד תודה זה כנראה מה שנשאר 

תודה על כל מה שנשאר 

אבל תודה כי זה הדבר האחרון שנותר. 

 

 

 

נכתב על ידי אנטה , 28/3/2017 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)