לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My world .


Avatarכינוי:  Monster .

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010


תמיד יזכירו לי את זה.. את הבדידות שלי .

בסך הכל דיברתי איתה במטרה להשלים , והיא ? מה אכפת לה , היא תמשיך להתגרות בי ולשגע אותי .
אני שונאת אותה , את כולן .
הן צבועות אחת אחת , מגעילות , יום אחד הן " היי מה נישמע D: " ויום שני " מה את רוצה ? " .
לא עשיתי להן שומדבר .
חושבות רק על עצמן , אז לא התחשק לי להביא לך תמספר של ההוא D: אז מה ? אז לא התחשק לי להוריד לך את השיר הזה . אז מה ? בגלל השטויות האלה כועסים ? כאילו פאק אתן חושבות רק על עצמכן ? .
תמיד רבות איתי בלי סיבה , מדברות עליי כאילו אתן עושות לי טובה , ואני ? מתעלמת . כמו שאני יודעת לעשות טוב מאוד .
הלוואי שהיא הייתה פה איתי , וגם אותו אני צריכה , ואותה .
אבל הם , שלושתם , רחוקים כ"כ .
למה יצרתי קשר חזק כזה , אהבה כזאת , תקווה ואמון עם אנשים שרחוקים ממני ?
אני רוצה אותם קרוב עליי , לקבל את החיבוק שאני כ"כ זקוקה לו .
מאז שהייתי קטנה אמאשלי תמיד אמרה לי כמה שאני עלובה , שאני לא אצליח בחיים . היא תמיד הרביצה לי ודיכאה אותי ,
פשוט ביקשתי שהיא תמות כבר כי לא היה לי כוח ,
ויום אחד היא פשוט התאבדה .
אני מרגישה אשמה , אני זאת שהתחננתי שהיא תעלם .
אבל עבר כבר זמן מאז , 3 שנים , אני מרגישה יותר טוב עם עצמי ולא חושבת על זה כמעט .
כל פעם אני צריכה לחזור לבית ספר , ולספוג את העלבונות שלכם , חוסר הכבוד , לפעמים אני מחזירה , ולפעמים ? פשוט שותקת .
הבדידות והכאב חונקים אותי ,אבל אני חייבת להחזיק מעמד , בשביל אותם 3 אנשים שאני חיה רק בגללם .
אני מחכה לפסח שאני אראה אותה כבר , חברה טובה ומדהימה שכזו , חבל שהיא גרה רחוק .
והשנייה ? בצבא , אני מקווה שטוב לה שם , היא אולי רק בתדודה שלי , אבל בשבילי ? היא כמו אחות 3> .
הוא ? או וואה , גר מאוד רחוק ממני :| כל כמה זמן אנחנו מתראים ? פעם בשנה ? פעמיים ? כל כך כואב לי להיות רחוקה ממך .
אני רוצה חברות אמיתיות , לא צבועות , כאלה שאכפת להן ממני >< .
הלוואי שהייתי עוברת לגור בכרמיאל . שם נמצאות 2 אחיות הנפש שלי 3> .
ולא מספיק כל החרא שאני חוטפת בביתספר מכל הזונות האלה גם הלימודים שלי לא משהו ,
אני כמעט אף פעם לא מגיעה לביתספר , פשוט כי אינלי כוח לסבול שוב ושוב .
וכמובן נדפקת מזה , רוצים להשאיר אותי עוד שנה אבל אני חייבת להחזיק מעמד ,
הבטחתי להם , לשלושתם שאני אהיה חזקה .
ואני תמיד אהיה חזקה , לא משנה מה , גם אם אני אשאר לבד , אני אמשיך לחיות ולחפש את האושר שלי :) .
הילדה שתמשיך להלחם לנצח , מארי .

נכתב על ידי Monster . , 9/3/2010 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולה , שעמום .


ילדה , הולכת הולכת הולכת , נעצרת .
מסתכלת לשמיים ובוכה , שואלת "למה אני ? למה ? " .
ממשיכה ללכת , חושבת ...
למה אני לבד ? יש מישהו שאכפת לו ממני ?
מקווה לקבל את החיבוק החם , החיבוק שאומר הכל בלי מילים .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
מארי החולה הייתה פה והלכה x3 .

נכתב על ידי Monster . , 9/3/2010 09:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMonster . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Monster . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)