לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

לא כתבתי כאן יותר משנה


שנה וחצי בעצם. אולי קצת יותר. אבל דברים השתנו בחיים.

התבגרתי בהיבטים מסוימים, התיילדתי באחרים. אני כבר לא גרה בבית של ההורים, אני מאורסת לבחור מדהים, שאינו האהבה הענקית שלי, אבל הוא האהבה שהכי מספקת אותי. הוא נפלא אליי, אני מצליחה להיות נפלאה אליו.

הכספים שלי נופלים בכל חודש, ואני מתלבטת רבות אם לפתוח בהליך של פשיטת רגל, ולעצור את השטף של אי הכלכלנות הבריאה בחיים שלי. כמו כולם, אני צופה בעונה החדשה של "האח הגדול", אני משתדלת להיות בקשר אינטרנטי עם מתמודד מהעונה הקודמת שעונה לי על שאלות, ואני גם אחרי מחסום כתיבה.

 

אני לוקחת סרוקסט כבר שבע שנים. התגברתי על אהבה ענקית אחת, ואינני רוצה אהבות ענקיות. גם לא ארצה. גיליתי שאין בהן מאום מלבד זה שהן ענקיות. השתניתי מאוד. אני חושבת.

יש לי שני חתלתולים ג'ינג'ים, ואני אחרי התגברות קשה על המוות של משי, שנפטרה לפני שנתיים בשיבה טובה, אך עם גידול. אני עדיין מתגעגעת אליה.

 

אני שמחה שחזרתי לכתוב כאן.

התגעגעתי.

 

נכתב על ידי supersonic , 10/12/2010 15:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)