לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GoosipGirl= The Blog

הכל על בנות , בנים - אהבה , אופנה - והדבר היחידי שחסר ? זה עיצוב . אז .. (: מי שתעצב , יהיה לה לינק גדול על הפוסט הראשון , ותודה מיוחדת (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

כל מי שיודעת לעצב , לפה ! עיצוב דחוף !!!


חשוב ביותר : ]
אוקי בננות ,תקשיבו - ממש חשוב לי להתחיל את הבלוג הזה , 
כי באמת שיש לי מלא דברים שיכולים לעזור לכן (:
אבל אני לא יכולה להתחיל בלי * עיצוב *
אז בבקשה ממכן  , מי שיודעת לעצב , 
אני מוכנה לדבר איתה מהאימייל 
אז בחייאת בנות , אני יודעת שחצי
מהבנות בישרא בלוג יודעות לעצב (:
אז יאללה , קצת להזיז את עצמכן ,
כי בכל מקרה , חופש של שבועיים [ !! ]
ולעצב קצת בלוגים , (:
כי מי שתעצב לי את הבלוג -
תזכה לקרדיט ע נ ק 
+ לינק מצורף עם קישור לבלוג שלכן (:
מה - לא שווה ? : )
אז קדימה 3 >
- ♥ - 
מאד , גלי (:
נכתב על ידי , 20/3/2010 12:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGoosipGirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GoosipGirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)