לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Love , is NEVERending story


Avatarכינוי:  Elikonchik

בת: 29

ICQ: 451335699 



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

חודש מעוללהה ^^


אז לא עדכנתי איזה חודש חח...

נציין רק ימים שנחרטו בזכרון..כל השאר לא חשוב...

אחרי יום העצמאות ל"ג בעומר...

אולי נבאס כמה ואולי אשמח כמה אחרים אבל בערב אני ודנצ'יק נפרדנו חח.. כן כן...מה שקראתם

ואני מאז? אף דמעה אלא ההפך...רק מאושרת מהחופש שקיבלתי סוף סוף אחרי המון המון זמן ואחרי איזה כמה ימים זרמתי לי לצד לחצי שעת תשוקה חח

אני בעצמי מופתעת מעצמי איך עברתי כל כך מהר  אבל בתכל'ס?אין כל כך מה להתפלא..

אולי כמה מפע יחשבו "יואו איזה זונה..אחרי שנה וארבע עוברת לאחר כל כך מהר".. אבל בתכל'ס זה לא כזה זנותי כמו שזה נשמע...

מי שהיו לו יחסים ארוכי טווח יבין שאם במשך חודשים אתם כל יום או יומיים רבים ודמעות לכל כיוון וצעקות ועצבים ולאדעת מה...אחרי שזה נגמר שוכחים את הכל ישר..כי בעצם עמוק בלב רציתם כבר לגמור את זה מזמן אבל היה קשה ..

נתתי לו כל כך הרבה צ'אנסים עד שנמאס פשוט..אמרתי או שאתה מתנהג כמו בן זוג או שתגמור את זה יפה..הוא כמובן בחר באפשרות השניה ואני דווקא שמחה שככה..

עכשיו אני לא חייבת לאפחד כלום! עושה מה שבאלי אם מי שבאלי כמה שבאלי  חחח

אם הסטוץ לא יצא לי כלום אחר כך הוא כמו שהוא אומר "מאוהב" והעיקר איתי כל כך בקלות שכח ממנה חח..וכמובן שהיו התירוצים שהוא שיכור חח..חרטא רייצח יענו..

אבל אחר כך שדיברנו הוא הודה שסתם ניסה לשכוח אותה בלי קשר לאלכהל..

מה שהכי מעצבן אותי ברווקות עכשיו שפתאום בנים מתחילים לצוץ מכל כיוון ולרצות אותי ואני רק רוצה לנוח , להינות מהחיים , לא באלי שוב יחסים רציניים בזמן הקרוב ואפילו סטוץ אם כמה מהם לא יכול להיות לי כי אז הם סתם יפגעו כשיגלו שזה רק סטוץ כי אחרי זה יצפו להרבה יותר

ישלי איזה 5 ידידים שדלוקים עליי ואת כולם אני לא רוצה..אולי מקסימום סטוץ אם כמה מהם ואחרים רק להשאיר כידידים..

אני מתחרפנת כבר מכל הבנים האלה..תעזבו אותי חח...זה לא שאני כל כך יפה..אולי רק משו בקטנה אבל לא יותר מזה..מה אתם כבר מוצאים בי סמעק חח?!

קיצור ל"ג בעומר בסך הכל עבר בסיידר..

עכשיו נספר על השישי האחרון..זה היה ה-שישי חח..

בהתחלה ידיד אחד שגמכן מאוהב בי בא מא' לי"ג לפגוש אותי חח ואז הוא קנה לי בירה וסיגריות וזזנו לד' לפגוש כמה חברה שהיינו יוצאים לפני איזה שנתיים...

אז היה ערב נוסטלגי כזה..אצלם גם הייתה בירה אז שתיתי שם עוד כמה כוסות וקבלתי סטלה כמו שלא קיבלתי כבר המוווןן זמן חח..

אחרי זה ויטליק ליווה אותי לי"א ושם פגשתי את פולי וזזנו לחוף י"א לפגוש אחד אריאל מהעבודה אם כמה חברה שלו..

בדיוק לאחד שם היה מומולדת ושתיתי לכבודו כוסית חח ואז זהו הסטלה גברה יותר מידיי..בלחץ עמדתי על הרגליים חח..

רציתי גמכן סטוץ אם האריאל הזה אבל לא יצא לנו בסוף..

באו גם שוטרים חח אבל לא עשו כלום..אפילו לא שפכו את הוודקה...הם כבדו את בעל המומולדת..

אחר כך נסענו לסיטי וישבנו שם קצת...קסיושה באה אלינו ישבה כמה דק' ואז היא ופולי כבר זזו הביתה במונית..

אותי הסיעה איזה אחד ואריאל קצת לפני זה הלך הבייתה><"

חזרתי הביתה ב5+ וכשיצאתי מהמעלית פגשתי את השכנה הולכת לטיול אם הכלב חח...

ישנתי אחר כך עד 5 בערב חח...אבל העיקר שנהנתי נוראאא חחח ((:

נעבור לעבודה...

חרא ריצח..הוא שלוש פעמים ברצף שם אותי ברזרבה והן לא נפתחו או שנתן לאחרים אז אחר כך שם אותי במטבח..

אבל העיקר שיום שני אחרי שהבטיח שיביא שולחנות הוא לא הביא אז שם במטבח אם תוספת של 30 שקל חח P:
ובמטבח ממש אין מה לעשות כמעט בשבילי אז אני לא עושה כלום והרווחתי כמו וותיקה ביום שני חח..

למרות שאני שונאת להיות במטבח וכשאין מה לעשות כי אני אוהבת או לא עושה בכלל כלום או יותר מידיי..זה מעצבן אותי באמצע%$#!

בקיצור יום חמישי שזה מחר הוא חייב..פשוט חייב לתת לי שולחנות!!!חסר לו שלא!...

ועכשיו הבגרויות...

מתכונת בתושב"ע 89 ומגן 90 אחרי שכל השנה היה לי בערך אולי בלחץ 70 חח...

בבגרות הלך לי מעולה אז נקווה לטוב..

את הציונים של הבגרויות נדע רק בספטמבר..

במתכונת בלשון והבעה דיי הסתבכתי אם הבעה וקיבלתי בהבעה 70 ולשון 80 ומגן נתנו לי 80 משותף..

בבגרות לא הלך כל כך בלשון אבל בהבעה הפצצתי חח P:

הסטוריה במתכונת לא הספקתי כל כך ללמוד וקיבלתי 47 חח..אבל ב15 לחודש אמור להיות מועד ב' במתכונת ושם אני חייבת להפציץ!!

בבגרות שב19 נקווה שיהיה טוב ונלמד את הכל פיקס(:

שבועות משעמם ...שלשום ישבתי בבית...אתמול יצאתי אם ידיד כי בטלו לי את העבודה וב12 וחצי פגשתי ידיד אחר שליווה אותי לבית חח , חזרתי ב2+ והלכתי לישון רק ב3+ ..

היום באתי סתם ככה  לשעתיים , יכולתי לישון כמו בנאדם במקום..

ב10 נסעתי לסיטי לבנק לפתוח חשבון אבל לא ידעתי ולא חשבתי שריך ת.ז בשביל זה אז באנו ל2 שניות והלכנו..><"

אז יום ראשון נסע אם אבא לפתוח חשבון ואני יקח את הצ'אק שלי רק שהפעם לא אשכח את הת.ז חח..

 

סליחה שכל כך הרבה זמן לא רשמתי פשוט ממש אין לי כח או זמן בגלל כל העבודה , הלימודים וההנות חחD;

יאללה תמונות :

האחרונות איתו..

אכלנו סוכר אם צבע מאכל והינה התוצאות חח ((:

(:

P;

P*:

P:

 המניקור(שיניתי כבר..)

פדיקור


 כמה נסיונות בפוטושופ:

עיצוב בקטנה..

הצלחתי להחליף רקע חח P;

ניסיתי לעשות עין כמו של חתולה חח D;

הצלחתי להשאיר רק את הורד בצבע חח (;

אפקט נחמד..

כמעט הצלחתי להחליף צבע שיער..התקשתי בלמחוק כמה אזורים אז השארתי כבר ככה :S

יאללה ביוש חח ^^



נכתב על ידי Elikonchik , 10/6/2011 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElikonchik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elikonchik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)