לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oneill_H&D


אוניל , עיצובים ועזרה 3+>

Avatarכינוי:  Oneill_H&D

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

פרישה ..


לפי הכותרת כניראה הבנתם שזאת פרישה , וכן הפעם זה סופי !

לכולנו אין זמן . ואנחנו לא רוצות להזניח . ואני גם לא רוצה להעביר את הניהול למישהי אחרת בגלל שאני יודעת

שאוניל יהפוך למשהו אחר ושונה לגמרי . אז אנחנו סוגרות את הבלוג . ואולי

מתישהו הוא יחזור .. אבל לא נראלי . פשוט תבינו .. אין לנו זמן ! ואנחנו בקושי על המחשב ... וגם בזמן האחרון פשוט אין תגובות, לא שאיכפת לי אני מעצבת לעצמי

אבל עדיין ,, אנחנו משקיעוות הרבה !!! פשוט מלא ..

והגענו כמובן לשיא של 100 ומשהו תגובות ואנחנו עכשיו ממש רדודים .. 28 תגובות ?

טוב זה לא איכפת לי . העיקר שאנחנו עוזרות ועוזרות לכם !

אבל עכשיו אין לנו זמן לעזור .. אין לנו זמן למחשב .. אנחנו מאוד מצטערות

אני לא רוצה שהבלוג יהיה עוד פעיל לזמן הזה . אני חוזרת ואומרת שוב

אולי הבלוג יפתח בעתיד  אבל לרגע זה .. ממש לא

מפריד~אונייל3>

והנה כמה דברים שהיו אמורים להיות לכם לפוסט הבא ( שאני חוה הכנתי )

 וכמובן לא סיימנו ת'פוסט בדיוק מהסיבה שאין לנו זמן .. אבל לשימושכם : 

שירים להורדה

תהנו ! ♥

* אלו השירים הכי חדשים ! אין להעתיק בשום פנים ואופן *

 

 

 

 

 

 

 

על שני השירים הראשונים אני שמה קרדיט לשירלי ( חברה שלי ) שהיא מצאה אותם להורדה

ושלחה לי באיסיקיו אז טנקס 3>>

מפריד~אונייל3>

כפתורים

ה-כ-ל אני הכנתי ! הכל לשימוש אישי

טבע (20)

סליחה על האיכות רק א"ח שמתי לב שזה באיכות לא טובה :\

    

    

     

     

ליידי גאגא(10)

סליחה על המיעוט

    

     

ג"סטין ביבר(20)

    

    

    

    

 

מפריד~אונייל3>

היי שלום זו יעל D:

אחרי אלן גם אני החלטתי לפרוש, ראיתי שאני לא מתקדמת לשום מקום.

וכן חווה שגם נורא רוצה לפגוש גם את החברות שלה וכ'וD:

אנחנו מסכמים פה את אונייל בסגירתוP:

העלאתי עיצוב חדש אבל לא העלאתי רקע או רשימות תואמות..לא היה לי כוחXD

אבלאבלאבל הינה השלמות החתימה שלא תכעסו עוד יותר (:

אז תהינו ואגב.. אל תנסו להגיב..כי הנסיון שלכם יכשל, הסרנו את התגובות..

כדי שלא נשתכנע ונפתח את הבלוג..כי זה אחר כך סתם יהרוס לנו את החיים והחלטנו לעמוד על שלנו אז אמ..

תהינו ותמשיכו את החיים שלכם כרגיל ותזכרו!

תחשבו קודם על עצמכם בעניין של האתרים ושל הבלוגים כי אם לא, רק אתם תראו שתכשלו בדרכם!

לחצו להגדלה 3:

Untitled-2_10.png (96 KB) Untitled-3_8.png (100 KB) Untitled-4.png (97 KB)

Untitled-5.png (98 KB) Untitled-6.png (95 KB) Untitled-7.png (95 KB)

מפריד~אונייל3>

 

תודה לכל המנהלים שניהלו :

חוה,חן,יעל,שחר,אלן,סנדי ♥

 

נכתב על ידי Oneill_H&D , 31/5/2010 17:59  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,556
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOneill_H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oneill_H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)