לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Icons Mode





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

פוסט כפתורים מושקע מס' 7 ~


שלום כולם. אז ישלנו שותפה חדשה, קוראים לי אליה(:. היא תתחיל להכין כפתורים מהפוסט הבא >>

לבנתיים תתכננו לפוסט מושקע במיוחד.

ואני שוב חוזרת, [אני לא רוצה להיות נודניקית]. כל הכפתורים\באנרים או מה שלא יהיה, הם לשימוש אישי בלבד עם קרדיט.

אל תבינו אותי לא נכון, אני רוצה שתשתמשו בדברים שאני עושה, אבל בבקשה תתנו קרדיט.

ועכשיו לפוסט [-:

אמיליה אטיאס -הזמנה-

  

  

  

  

  

  

  

 

באנר~

ג'סטין ביבר -הזמנה-

  

  

  

 

באנר~

לייטון מיסטר.

  

  

  

באנרים קטנים~

 

 

טקסטורות בתוצרת אישית. אם אתם משתמשים תתנו קרדיט (:

  

  

נפתר ע"י ~

 

נפתר ע"י ~ 706623

 

נפתר ע"י ~

 

נפתר ע"י ~

 

מבצע ~

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. ~

1- תפוס ע"י ~ 706657

2- תפוס ע"י ~

3- תפוס ע"י ~ 706806

4- תפוס ע"י ~ 706523

5- תפוס ע"י ~

6- תפוס ע"י ~

7- תפוס ע"י ~ 700656

 

670987

675136

זהו נגמר לו הפוסט, אהבתם ? תגיבו.

אתם מוזמנים לבקש דברים בתיבת הבקשות D:

מאי ♥

נכתב על ידי Icons Mode , 2/8/2010 16:04   בקטגוריות אמיליה אטיאס, ג'סטין ביבר, לייטון מיסטר, טקסטורות 100*100, באנרים  
1047 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIcons Mode אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Icons Mode ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)