לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALL FOR LOVE


אני יעלה כאן כול מיני סיפורים שאני כותבת ,ואת חלקם עם חברות שלי. רוב הסיפורים יהיו על הלהקה האהובה עלי:MCFLY


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

איך הזמן טס...


אז יומיים עברו להם כל כך מהר..
יומיים שבהם אני בוכה רוב הזמן..
כן, כואבת לי העובדה שאתם כבר לא פה.
העובדה שאתם כבר לא מדברים איתי ואני כבר לא יכולה לקרוא לכם חברים שלי.
העובדה שאני חוזרת אחורה...
מ22 חברים נשארתי עם 3 חברים... חבל שזה נגמר ככה..
אבל את לא רוצים לדבר איתי?
אני אקח את עצמי בידיים ואפסיק לבכות עליכם כי אתם כנראה לא שווים את זה..
אתם לא שווים אותי ואת הדמעות שאני מורידה עליכם בגללכם!
יאללה המכנו הלאה ושכחנו אתכם...
~~~~~~~~~~~~~
יאללה טיול שנתי בטירוףף!!
 מחר!!
שלושה ימים בדרום, עם הכיתה הכי טובה בעולם!! :)
 

נכתב על ידי my story! , 15/10/2012 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוכרים אותי??


כן.. עבר מלא זמן מאז שנכנסתי לבלוג אבל חזרתי ובענק!!
כן.. עוברים עלי דברים לא קלים ואני פשוט אכתוב אותם פה..
תקראו או לא? זה כבר לא בשליטתי אבל אני רק מקווה שאני באמת אצליח לכתוב הכל!!

יאללה פוסט ראשון בקרוב! :) 
נכתב על ידי my story! , 14/10/2012 17:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  my story!

בת: 27

Skype:  shahar schwarz 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy story! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my story! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)