לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים _ בהמשכים D:


חמווודים שלי ? במקווום לקרוא את זה כנסו לבלווג וקראו תסיפוור [ ;

Avatarכינוי:  Lior_Biber

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

פרק 5 + ליאור סטורי מחפש מנהלת נוספת P:


 

הי כולם (:

העלתי פרק הכי מהר שיכולתי ,

למרות שלא היו הרבה תגובות .

אני חושבת שזה בגלל שלא היה מספיק זמן , או פירסום .

טוב לא משנה אני לא ימשיך לחפור לכם על זה D:

אני ינסה כמה שיותר להתייחס להערות שלכן , ♥

אללה פרק 5 [;

 

מהפרק הקודם :

" לאמה בהית ברועי ? " לירון זרקה לי יציאה וממש לא אהבתי את זה " הא לא . לא בהיתי בו פשוט .. " לירון לא נתנה לי להמשיך את המשפט וישר אמרה " שמעי את יודעת מה ? לא ממש אכפת לי אני רק מבקשת שזה לא יקרה יותר " " או-קי " אמרתי בחוסר אונים .

-

היה בום כולכך חזק שפשוט אני וגיא רצנו לכיוון שני וספיר " שני !!! " צעקתי לעברה ..

* פרק 5 *

[ מבט של מורן , מה קרה עם שני ]

שני לא ענתה , אני גיא וספיר היינו בשוק ! לא ידענו מה לעשות והיה נראה ששני מאבדת הכרה . אני לא מאמינה שזה מה שקרה ! ועוד עכשיו כשתיכננו לעבוד על הריקוד שכולכך רצינו להכין ועוד לאמה דווקא לשני ?! מכול האנשים בעולם שני ? בבקשה ה' תעשה שלא יקרה לה כלום  אמרתי לעצמי בזמן שגיא מזמין אמבולנס וספיר מדברת עם אמא של שני . מקווה בליבי שמצבה לא ידרדר בזמן שאני עולה על האמבולנס ביחד עם שני גיא ספיר ואמא של שני ורד , כעבור נסיעה של 15 דקות הגענו . לקחו את שני לבדיקות , היא הייתה בלי הכרה . " מה עושים ?! אני בלחץ ! אם קרה לה משהו אני ימות ! " לא שמתי לב שאני צועקת ואחת האחיות שעברה באזור אמרה לי לא להיסחף ושהיא תהיה בסדר , מה לא להילחץ לאמה מי היא הפוסטמה הזאת ?! גיא בא וחיבק אותי . כמה שהייתי צריכה חיבוק 3 . > גיא התקשר לבר [ חבר של שני למי ששכח ] ולאחר כ20 דקות בר היה פה , " איפה היא ?! " הוא שאל בשיא הטירוף " היא הייתה בהתחלה בבדיקות , העבירו אותה מיקודם לחדר אחר ולא אמרו לנו מה מצבה " ספיר השיבה לבר בעצב . " נו מה ניסגר עם הבית חולים הזה ?! לאף אחד לא אכפת שאנחנו מתים פה מרוב לחץ ?! אולי שמישהוא יבוא לעדכן אותנו ? ! " צעקתי בעצבים ובאמת לאחר כמה שניות הגיע רופא ואמר " החברה שלכם חסרת הכרה , היא חטפה זעזוע מוח קטן ויש לה שבר ברגל ימין , אבל היא תהיה בסדר היא חזקה "  ' אני לא מאמינה ' אמרתי וחיבקתי את ספיר בחוזקה , לאחר כמה שניות של התאוששות " כמה זמן היא תצטרך להישאר פה ? " ספיר שאלה במתח , " אני משער שמשהו כמו חודש , חודש וחצי " ענה לה הרופא " אתה רציני ? " בר שאל בעצב " לצערי כן .. אבל שוב , חברה שלכם מאוד חזקה היא תחלים בקרוב , עם חברים כמוכם איך היא לא תחלים ? " אמר וקרץ לעברי . " אפשר להיכנס אליה ? " בר שאל את הרופא הזה , " כן .. למרות שהיא חסרת הכרה , אמא ואבא שלה איתה הייתי מעדיף שתחכו עוד כמה דקות ושתתנו להם את הרגע שלהם . " " בסדר תודה " אמרתי בייאוש .


[ מבט של עדי , מה קרה עם לירון ]

אננננני כולכך שונאת את הילדה הזאת ! ועוד עכשיו שהיא תפסה אותי בוהה בחבר שלה , בטח מחר כול השכבה יודעת \:


שמעו ! הסיפור של ליאור [ Lior _ Story ] מחפש מנהלת נוספת !

בזמן האחרון בקושי שיש לי זמן לעבוד על הבלוג ואני רוצה מנהלת זמנית ,

שאוהבת לכתוב ויש לה השראות טובות , שהיא קראה את הסיפור והתחברה אליו .

שהיא בוגרת ויודעת לכתוב בצורה יפה ונעימה , אז אם את כזאת ובאלך להיות מנהלת פה ,

זאת ההזדמנות שלך !

תכתבי לי בתגובות :

- שם :

- בלוג [ אם יש חובה לתת קישור ] :

- גיל :

- כמה זמן כותבת , אם כותבת :

- כמה זמן יהיה לי להשקיע בסיפור :

- אמצעי לשמור על קשר [ אייסי , סקייפ , פייסבוק - אם יש פייס צריך גם עוד משהו , דוא'ל ] :

לאחר מכן אני יוסיף אותך באמצעי הקשר תשלחי לי את פרק 6 שלך ונראה אם התקבלת (: 

 

אני ממש ממש מצטערת שיצא פרק קצר ,

קצר זה לא מילה זה רק קטע אחד \:

סורי אבל זה בגלל חוסר הזמן שיש לי ,

אני נורא עמוסה בזמן האחרון .

אז מקווה שאהבתם את הפרק הקצרצר הזה (:

להגיב , להירשם בתור מנהלת , פיפי , ולמיטה 3 >

 

 

תודה רבה לצוות אוניל על העיצוב (:

 

אני הייתי כרגיל ,

 

נכתב על ידי Lior_Biber , 8/5/2010 12:59  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





638
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLior_Biber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lior_Biber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)