לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סניליות זו לא מחלה. זו דרך חיים.


כמה נפלא זה לקום כל בוקר ולפגוש אנשים חדשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

דייט ראשון


למי שלא ראה או שמע על הסטטוס השערורייתי של אהב שומרוני כהן, ולא נתקל במהומה שנוצרה אח"כ, אני ממליץ להקדיש כמה דקות לקרוא על כל הסיפור. אני מסתכן בתגובה מאוד לא פופולארית, אבל אני אהבתי את הפוסט. בתוך תוכי, אני רוצה להיות הדושבאג הזה.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/4/2013 19:46   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלא תדע עוד צער


אני שונא את הביטוי הזה, זה דבר נוראי להגיד.

החיים לא מושלמים. לא הכל ילך לנו טוב.

אנחנו נפשל,

אנחנו נקלקל,

אנחנו ניפגע,

אנחנו נפגע,

לפעמים יכאב לנו ולפעמים נתעייף,

ולפעמים אנשים שאנחנו אוהבים ימותו לנו.

 

היום שבו לא אדע עוד צער זה היום שבו אפסיק לחיות.

 

 

זה לא העדכון הראשון שחשבתי שאני אכתוב אחרי כ"כ הרבה זמן, אבל החיים לא מחכים לאף אחד.

 

אני מתגעגע אליך סבתא,

מצטער שלא הספקתי להביא לך נינים.

נכתב על ידי , 17/4/2013 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה מאוד זמן לא כתבתי פה


ועבר עלי כ"כ הרבה מאז העדכון האחרון (לפני כמעט 6 שנים).

השתחררתי, טיילתי קצת בספרד, נפרדתי מחברה שלי, עשיתי תואר בטכניון ועוד ועוד...

 

עברתי על כל הבלוג אתמול. כל מה שכתבתי ב-3 ומשהו שנים ההם והופתעתי.

הופתעתי ששכחתי דברים שכתבתי, דברים שעברו עלי.

הופתעתי שהכתיבה שלי שרדה את מבחן הגיל והזמן, זה עדיין נראה לי טוב.

הופתעתי לגלות שמאוד השתנתי, ועדיין נשארתי אותו הדבר.

 

מאז שהפייסבוק הגיע לעולמנו, הבלוג איבד מקרנו.

אבל פייסבוק זה לא תחליף.

 

אני חושב שאני אחזור לכתוב כאן.

אני רוצה לחזור לכאן.

 

ברוך השב מן המתים,

longhair

סנילי בערבון מוגבל

נכתב על ידי , 4/4/2013 22:14   בקטגוריות אופטימי, תהיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 38

ICQ: 35283749 

תמונה




קוראים אותי
11,782
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonghair אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על longhair ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)