לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

אבל הם הבטיחו לשחרר אותו!


מסתבר שמאסימו לא מבזבז רגע. הפרק נפתח בבנקאי עם מבטא אמריקאי לחלוטין, שאיכשהוא הגיע לדרום אמריקה עם 10 מליון דולר בזהב - בלבנים מסומנות. הוא מעיר שזה קצת משונה שהחוטפים רוצים את הכסף בזהב, במיוחד כשהם מסומנות, ומציע למאסימו את השומר החמוש שלו כדי ללוות אותו לביצוע העסקה. מאסימו מוותר. הוא לא רוצה לסכן את רידג' והוא יעשה את הכל לפי דרישות החוטפים.
 
  
          ותראי איזה קטע, הם הוסיפו לדרישת כופר שלהם סמיילי

רידג' מתעורר מבעיטה בישבן. הראייה שלו מטושטשת משום מה. והחוטף שלו נושף עשן לתוך הפרצוף שלו. הוא אומר לחוטף שלו שהוא חייב לדאוג שיהיו יישאר חי - אחרת הוא לא שווה אפילו דולר אחד. החוטף שלו מודיע לו שברגע שהוא יקבל מה שהוא ביקש מאבא שלו, רידג' לא יהיה שווה כלום ממילא. אנה, אחת מהחבורה של החוטפים, מין בחורה חצי מושכת כזו בלבוש צועני (אם כי שחור), מגיעה עם אוכל לכנופייה ונותנת גם לרידג' לאכול. היא לוקחת סמרטוט רטוב ומנגבת לו את הדם מהפרצוף. לא שום היסוס היא מפלרטטת עם החטוף, ומה אתם יודעים, הוא מפלרטט בחזרה. תשתדל לא לנגוע בזה - היא אומרת לרידג' כפות הידיים. נו, בסדר. המנהיג של הכנופייה נותן לה מעטפה ומבקש ממנה לשלוח אותה למאסימו. הוא אפילו אומר לה "במהירות" בספרדית בשביל האוטנטיות. לי נראה שאם כנופייה של טרוריסטים דרום אמריקאים היו חוטפים את רידג', הם היו מדברים בינם לבין עצמם בספרדית. לא רק משפט בסוף הסצינה.
החוטפים מתכוננים ליציאה. החוטף הראשי מסביר להם שהם הולכים לפגוש את מאסימו. הם עוזבים ומשאירים את רידג' שם, שמנסה להבין למה הוא נשאר שם. הוא חשב שזו עסקת חליפין. החוטף עונה לו ב"לא" חד משמעי והם עוזבים.

 
                      
                     אני מעצבן אותך? אני מעצבן אותך? אני מעצבן אותך?
 
ברידג'ט מגיעה לבקר את אוסקר שוב. הוא שואל אם היא דלוקה עליו - והיא אומרת שמבחינה רפואית הוא זה שיש לו חום. אוסקר אומר שגם אם יש לה משהו אליו, הוא בטח עדיף מדיקן שארפ. ברידג'ט רוצה לדעת מאיפה הם מכירים. אוסקר מספר לה שהוא הכיר את דיקן מהקאזינו של אבא שלו בלאס ווגאס. דבר מוביל לדבר ואוסקר כבר מתחיל לספר לה סיפורים נוגים מהעבר שלו. איך אמא שלו מתה והוא עבר עם אבא שלו לניו ג'רזי. ברידג'ט מצחקקת במקומות הנכונים. אוסקר מספר שלגדול בלאס ווגאס היה נהדר. רק כשהוא התבגר הוא הבין שעם כל הקסם מגיע גם מחיר שצריך לשלם. אבא שלו מת בשנה שעברה, ואז התחילו הצרות. אנשים ניסו להשתלט על הקאזינו שלו. ברידג'ט מבינה שאלו האנשים שניסו להתנקש בו, ואומרת לו שאסור לו לחזור לשם, אבל אוסקר אומר שאין לו ברירה.
 
                     
                                  ואז, הם משכו לי בשיערות
 
ברוק, ניק ומאסימו מחכים למישהו שיגיד להם איך לשלם על רידג'. מאסימו מאשים את ברוק שבגללה רידג' נחטף. אם לא היא הוא היה בטוח בלוס אנג'לס. ברוק מטיחה בו שהיא ורידג' נשואים ואין לו מה לעשות. הקולות מתחילים להתגבר וניק מפריד ביניהם. דפיקה בדלת עוצרת את השלישיה המסוכסכת ולקול צרחות התוכייה נכנס עובד המלון עם המעטפה מהחוטפים. מאסימו מעיין בה ואומר שהוא הולך לפגוש את החוטפים - לבד.
ניק מוחה. הוא לא מסכים שמאסימו יילך לבד. מאסימו אומר שהוא לא מוכן לזה. הוא לא יסכן את רידג'. הוא יעשה בדיוק מה שהחוטפים מבקשים - והם ביקשו שהוא יגיע לבד. אז הוא הולך. ברוק מנסה להתערב ואומרת לו שאולי ניק צודק. היא לא רוצה שגם רידג' וגם מאסימו ימותו. מאסימו מבטיח לטלפן ברגע שיקרה משהו ועוזב. עוד לא יצא והטלפון של ניק מצלצל. מישהו במבטא לא ברור אומר לו שהוא עוקב אחרי האיש הזקן. ניק מנתק וברוק מסתכלת בו במבט מוזר.

ברידג'ט מנסה להבין למה לאוסקר לחזור ללאס ווגאס. הוא אומר שזה כל מה שיש לו. ברידג'ט חושבת שאסור לו לחזור לשם, זה מסכן את החיים שלו. והיא בטוחה שיש עוד מליון דברים שהוא יכול לעשות. אוסקר אומר שהוא תמיד רצה לנהל מועדון. באר, רגיל, בלי הימורים. רק מוזיקה ומשקאות. ברידג'ט שואלת למה הוא לא עושה את זה? אוסקר עונה שזה לא קל לעשותכמו שזה לאמר. אבל ברידג'ט מציינת שהוא זה שאמר שהחיים זה הימור. אז למה לא לנסות? היא מבינה שהיא קצת מגזימה עם ההתערבות שלה בחיים של מישהו שהיא לא מכירה בכלל, ומתנצלת. אבל אוסקר אומר שהיא נתנה לו על מה לחשוב. הוא לא חשב שהוא יקבל עצות מאישה כל כך יפה. ברידג'ט מסמיקה ושואלת אם הוא באמת חושב שהיא יפה - ומקבלת מה שהיא רוצה. הוא אומר שכן. היא מצחקקת במבוכה ובורחת לעבודה. בדרך החוצה היא אומרת שהוא לא הביך אותה עם המחמאה, היא אישה חשובה ויש לה הרבה דברים לעשות, ומפילה מגש על הרצפה. היא אוספת אותו ובורחת. אוסקר נראה מחוייך.

 
                         
                                    אוי ברידג'ט, תלכי כבר
 
מאסימו מברך את החוטפים כשהוא פוגש אותם במקום שנקבע. להם אין יותר מדי זמן. הם אומרים לו להראות להם את הזהב. הם נראים נורא שמחים לראות את כל הזהב הזה, וכשמאסימו אומר שהוא רוצה לראות את הבן שלו - הם אומרים לו שקודם הכסף - אחר כך רידג'. מאסימו טורק את המזוודה ואומר שהם לא ייגעו בזהב עד שהוא לא מקבל את הבן שלו.

ברוק וניק רק נשארו לבד לרגע וכבר המוסיקה של הישרדות מהפרקים של רידג' וברוק חוזרת. ניק מבטיח לברוק שמאסימו לא יפשל. הוא אומר שכל הדבר הזה לא היה צריך לקרות בכלל. הוא אומר שאם רידג' היה מבין מה קורה מחוץ למשרדים המוגנים שלו, הוא לא היה מגיע לשם בכלל. איך הוא מרשה לעצמו, מארונה, להגיע למקום כזה עם כזה סיכון. הוא ממשיך ואומר שבתור אח של רידג' הוא היה אמור להגן עליו. ואולי עכשיו זה מאוחר מדי. אבל ברוק אומרת חד משמעית שזה לא מאוחר מדי. וניק לא ייתן לשום דבר לפגוע ברידג'. האמנם?

 
                       
ניק, אני נשבעת לך שאם לא היית כזה חתיך הייתי לוקחת את הסיגר ותוקעת לך אותו בעין
 
רידג' מנסה לחתוך את הכבלים שלו, כשאנה, החוטפת התמהונית מגיעה. היא בודקת את הפצע שלו ואומרת לו שמאסימו חייב לעשות מה שהם אמרו לו. רידג' אומר לה שהוא צריך ת העזרה שלה. החוטפים הם פחדנים. הם מסוגלים לפגוע במאסימו, או בברוק. היא אומרת שהיא לא יכולה, ולפני שהיא עוזבת אותו היא אומרת שכל עוד מאסימו עושה בדיוק מה שהם אומרים לו, הכל יהיה בסדר. רידג' שואל מה יקרה אם הוא לא?

                       
                                       רידג', זו אני, טיילור !
 
ומאסימו בדיוק לא עושה מה שאמרו לו. הוא אומר שבלי רידג' אין עסק. החוטפים תוקפים אותו והמזוודה עם כל הזהב נופלת ומתפזרת על הרצפה, כשהם מצמידים לו אקדחים לפרצוף. אל תגידו לי לרגע שאתם מודאגים.

                             
                                                  אוי, לא!
נכתב על ידי , 26/9/2003 09:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




139,923
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , החיים מעבר לים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuyK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GuyK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)