לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

DIY - תיק ניטים אופנתי :)


כולנו עוברים תקופה לא קלה כרגע כמדינה וכעם, הדרום / עוטף עזה מופגזים כמעט מדי יום במשך שנים ומנהלים חיים שהם לא נורמליים בעייני אף אחד, עכשיו כשבחרנו להגיב ולהחזיר את הביטחון לתושבי הדרום- הם חווים מלחמה ומבלים כל היום במקלטים- זה קשה אבל אני שומעת כמה שתושבי הדרום סבלניים ומוכנים לעבור את התקופה הזו כדי שיחזור השקט לחייהם, אני רוצה לומר לכם- שאתם אמיציםחיבוק של הסוררתאני לא יודעת איך הייתי מגיבה לסגנון חיים שכזה, זה נראה לי כמעט בלתי אפשרי לחיות ככה, אני אמנם מהצפון וכרגע תודה לאל,שקט פה (גם למרכז אני שולחת חיזוקים וחיבוקים!) , אבל זה בכלל לא משנה אם אנחנו מותקפים פיזית,אתם בלב שלי! כולנו עם אחד, קשה לי ביותר בתקופה הזו וקשה גם להתנתק מהחדשות ולהמשיך בחיים נורמלים כשאני יודעת שחלק מהעם שלי חווה מלחמה.


אז בעיקר בשבילכן, בנות הדרום היפות שקוראות פה, החזרתי מדריך שעלה לפה לפני שנתיים ככהאה?(הבלוג הזדקן!) והוא רלוונטי עכשיו כי הניטים חזרו לאופנה, אני מקווה שזה יהווה לכן קצת תעסוקה נחמדה בחדרים המוגנים ומבטיחה לנסות ולהעלות עוד דברים כאלה שיעבירו לכן את הזמן בתקופה הקרובה (והלוואי שלא יהיה צורך כי זה ייגמר ממש מהרקריצה)

 

המדריך הוא - שיפוץ תיק שחור ומשעמם (תיקים שחורים וחלקים,תמיד נראו לי כ"כ משעממים..חייב לעשות בהם משהו מעניין)לתיק נייטרלי שיתאים לכל דבר,אך עם טוויסט קטן ואמירה אישית.

זה התחיל כשמצאתי תיק בגודל ובמראה מעולים ב20 ש"ח בלבד,בחנות שנקראת " תיק ותכשיט" , הבעיה היחידה הייתה שהוא היה שחור ומשעמם, אז החלטתי לעשות בו שינוי קטן.


החומרים הם – תיק שחור בסיסי + חבילת נעצים/ניטים שניתן להשיג בכל חנות אומנות/שזר.

 


אפשר לעצב את התיק לפי בחירתכם אם בחרתם בעיצוב זה,הנה ההוראות:

 

יש למדוד את האורך והרוחב בסרגל.

לאחר מכן צריך לחלק את האורך במספר השורות שתרצו לעשות (שיהיה רווח שווה בניהם) וגם את הרוחב לחלק במס' הטורים שתרצו לעשות.

ואז,פשוט נועצים את הנעצים/ניטים במקום המתאים (אם אתם רוצים את זה מדויק,צריך למדוד בסרגל כל פעם).

בדר"כ גב התיק הוא עבה,והניטים לא דוקרים,או פוגעים.אך בשביל להדק אותם משתמשים בפטיש,בזהירות או יותר נכון,"אבא,בוא תעזור לי רגע.. " , ככה דופקים על החלק הפנימי וזה 'מעקם את החודים' ומשאיר אותם צמודים טוב טוב, כמובן שאפשר להשתמש באלו בלי החודים, שמדביקים אותם  D:



זהו..ממש קל ,נכון ?  בהצלחהחיבוק של הסוררת !!

 


מי שמכין ורוצה להראות לי יכול לשלוח לי את התמונה לאימייל  [email protected]

ואני אפרסם פה את היצירה שלו!קול

לשאלות,אתם יכולים לפנות אליי בכל מקום-אימייל,פייסבוק או תגובות.מה שנוח לכם סבבי

שיהיה המשך שבוע רגוע כמה שאפשר ושיחזור השקט לדרום ולכל הארץ חיבוק של הסוררת

אוהבת ותמיד פה אם מישהו מרגיש צורך לשתף 3>

*תוצאות ההגרלה ופוסט לבוש יעלו בהמשך, כרגע זה נראה לי פחות מתאים. נתראה חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי , 18/11/2012 17:48  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrel Cohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Orel Cohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)