לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוח


רוצה להוציא קיטור רוצה להכיר לפרוק מהלב לא להרגיש לבד

כינוי:  הכוכב

מין: נקבה

ICQ: 1212 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012


לעולם לא ניתנת משאלה מבלי שינתן הכוח להגשים אותה

אך יתכן שנצטרך לעמול לשם כך .

 

ריצ'רד באך

נכתב על ידי הכוכב , 29/10/2012 02:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארץ פסטורליה


כשהשמים קודרים ומתכסים עננים ,רעמים נישמעים , וברקים מבריקים ,מתך של גשם ניתך על הארץ רוקד על גגות כמו תופי טם טם .

כשהים סוער והגלים שוצפים אל החוף . וכבר אין מקום מוגן מפני מפני כל האפור שיורד פתאום . ואני לא אוהבת ימים שכאלה, אפורים וסוערים.

מוצאת את עצמי מחפשת מסתור עד יעבור זעם.

 

ויוצאת לחופשה לארץ פסטורליה .אורזת רק את עצמי . בכמה נשימות מלאות ,אומרת את הסיסמה וכבר אני שם .

בגבעות הירוקות , העגולות והרכות שאפשר עליהם לקפוץ .הכל שזור בהפרחים צבעונים כלניות סביונים חרציותו נרקיסים .

כשפרפרים עליהם תמיד מרחפים. והאגם שם כחול כמו השמים .וברבורים שוחים בנחת במים .

העצים בארץ פסטורליה הכי ירוקים ומלבלבים .ובהם שוכנים ציפורי שיר וסנאים .

והכי חביב עלי הוא הינשוף החכם שתמיד יש לו עיצה טובה גם בשעה מאוחרת כשכולם ישנים .

והוא לי חבר ויועץ טוב .

הכבשים הלבנות מטילות באחו משתתפות עם הפרות בארוחתן וארנבות לבנות שמתרוצצות בין רגליהם .

כשאני יורדת לארץ פסטורליה אני עם עצמי ועם הטבע הפסטורלי והמרגיע ושם אני מוגנת מסערות ואנשים רעים .

מטיילת לי בנחת בארצי השלווה ששום דבר לא יפריע את שלותם של הנימצאים בה .

כי מוסתרת בצורה מתוחכמ ורק אני יודעת את הסיסמה להכנס לארץ פסטורליה.

 

כל אדם יכול ליצור לו מקום בטוח ששום מחשבה רעה לא תקלקל לו את השלוה

והכי חשוב לחפש את הילד שבנו ולחיות איתו בשלום ולטפח אותו ולאהוב אותו ככה נוהב את האיש המבוגר שניהינו .

 

באהבה הכוכב

נכתב על ידי הכוכב , 29/10/2012 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המקום הבטוח שלי


ככה קוראת הפסיכולוגית למקום שאני יכולה ללכת אליו צריך לחשוב על מקום שהוא משכיח את כל הצרות ושם לא יכולים לפגוע בי .

בהתחלה חשבתי על הים אבל בים גם קראו דברים רעים זכרונות מבילויים עם חברה שקרנית .

שם גם הצלתי אותה מטביעה ב2 בלילה .לא מתחרטת אפילו שרצתה לפגוע בי .

חשבתי על הבית אבל כל מקום שם פגוע כי גם לשם היא ניכנסה לחדר שלי לשכנע אותי שהיא חברה טובה ושאסור לי לשבור את היחסים בנינו. כי כל העיר תדבר . בסוף מצאתי מקום במד'יטציה שלי מקום שהוא רק שלי עם סיסמה קוראים לו ארץ פסטורליה .בהמשך אסביר אייך יוצרים מקום מוגן .

נכתב על ידי הכוכב , 29/10/2012 01:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/10/2012 01:56
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , דת , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכוכב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכוכב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)