לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Deluxe H&D



Avatarכינוי:  Deluxe H&D

גיל: 14



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

הבלוג נסגר ...


מצטערת על ההודעה הפיתאומית הזאת

אבל אני לא מתכוונת להמשיך עם הבלוג ,

וביכלל עם ישרא !

וזה לא ביגלל מישהוא או משהוא ספציפי,

אלה מסיבות אישיות בילבד !!

לדעתי יש מספיק בלוגי עזרים טובים יותר מדלוקס

ואל תחשבו שזה נובע מריגשי נחיתות .

אני רוצה לציין שמאוד נהנתי כאן בישראבלוג ! חיבוק של הסוררת

אע"פ שהבלוג שלי לא היה מבין המצליחים פה,

אבל בגדול פתחתי את דלוקס בשביל

ההתקדמות האישית שלי בתחום הגרפיקה .

ושוב , זה לא ביגלל הסיבה הספציפית הנ"ל

אלה מסיבות אישיות בילבד .

לכל המעונינים ? תוכלו לימצוא אותי ב- FXP

עם הכינוי iTweety

אוהבת המונים טוויטי ♥

 

נ.ב.

בגלל שהתחלתי ליפני כן לעבוד 

על פוסט מס' 10

והוא התבטל עקב הסגירה החלטתי להעלאות

לפחות את החתימה הזאת. להורדה !

חתימות PSD להורדה.

נ.ב.

למי שלא הספקתי לעשות ת'פרס .. סורי :\

אבל אם זה באמת חשוב לך

אז כתבי לי בתגובות ואני יעלה ב"ה בעריכה !

נכתב על ידי Deluxe H&D , 19/9/2010 01:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,921

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeluxe H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Deluxe H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)