לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים בא לי גם קצת, אושר בקופסאות קטנות שאפשר לעמוד ברחוב ולחלק לכולם. שיקנאו קצת, מה קרה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

End Game


לא שאני גאה בעצמי על זה ששוב אני מקדישה לך שירי פופ עלק-צ'יזיים או משהו.......

 

טוב, פאק איט. גאה.

 

:)

 

 

נכתב על ידי rain queen , 19/2/2019 09:19   בקטגוריות תהיות, עתיד, אופטימי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בכנות,

לפעמים אני לא יודעת למה הוא עדיין כאן.. סביר שאצלי זה לא היה עובר, ה'שטויות' האלה. 

אולי הוא פוחד להיות לבד, או פשוט פוחד להיות בלעדיי. זאת סיבה לגיטימית, אני חושבת. 

אני יודעת למה אני עוד כאן, אז זה בסדר, 

אבל אני גם יודעת על כל כך הרבה סיבות למה לא להיות. 

וזה מה שהורג אותי. 

 

אלוהים, בא לי לחזור לא-לדעת כמה נעים הבפנוכו של הפה שלך מרגיש,

או כמה נעים אתה מרגיש בבפנוכו שלי. 

 

אבל גם... לא בא לי?.

 

נכתב על ידי rain queen , 25/11/2018 15:58   בקטגוריות אהבה ישנה, אווצ', ימים גשומים, תהיות, עבר, עתיד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Solamente Te Falta Un Beso


אתה תוחב את האצבעות שלך בכיס האחורי של הג'ינס שלי ותופס לי בישבן תוך כדי הליכה,

וזה גורם לי לסובב אליך את הראש ולחפש את העיניים הצוחקות שלך,

או את החיוך הממזרי הזה שיש לך כשאתה זומם עליי, 

אבל אני מסתכלת ואני מחפשת, 

וכל מה שיש שם זה את המבט המכווץ מתחת למשקפי השמש שלך,

מסתכל קדימה,

והחיוך שלך נונשלנטי לחלוטין.

 

בהתחלה חשבתי שאני אתרגז על הפשטות הזאת של הרגע הזה,

איך לעזאזל אתה מעז לתפוס לי בתחת באמצע הרחוב ההומה הזה, 

 

אבל בתכלס כל מה שאני חושבת הוא איזה כיף זה,

כשכבר לא מתרגשים. 

 

נכתב על ידי rain queen , 4/4/2018 15:03   בקטגוריות אהבה ישנה, אושר, הווה, עתיד, חיים בשניים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  rain queen

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrain queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rain queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)