לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים בא לי גם קצת, אושר בקופסאות קטנות שאפשר לעמוד ברחוב ולחלק לכולם. שיקנאו קצת, מה קרה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Tic Toc


מוצאת את עצמי סופרת את הימים, את השעות, 

עד שיהיה לי עוד יום חופש, או יום מחלה, מי סופר, 

שייפול בדיוק מושלם ביומן עם איזה חופש אקראי שלך, 

שכל הכוכבים יתיישרו בשמיים, 

שתהיה בארץ בכלל, 

שיהיה איזה ליקוי חמה או ירח או איזה משהו יותר דרמטי משניהם ביחד,

ותסכים,

 

וניפגש לקפה. 

נכתב על ידי rain queen , 28/2/2019 18:34   בקטגוריות ימים גשומים, פרפרים בבטן, תהיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



End Game


אני נצמדת אליך מתחת לזרם המים ומרגישה איך כל החלקים שלי נוגעים בשלך והעולם כאילו רוצה להתפוצץ,

אבל במקום זה הוא רק ממשיך. 

הזרועות שלי סביב הצוואר שלך ואנחנו מדברים על איזה משהו מצחיק,

כשפתאום אתה צוחק ואני צוחקת רק מלראות אותך צוחק,

נשענת אחורה עם הצוואר ומרגישה את היד החמה שלך בגב שלי

אני מנסה להגיד משהו ואז אתה מנסה, ואנחנו מגמגמים וצוחקים והשיניים מתנגשות כמו שתמיד רציתי.

אתה מלטף אותי ונוגע בי ובזמן שאני נצמדת יותר ויותר,

אני לא יכולה שלא לחשוב שאולי כשהכל מושלם ומקליק למקום הנכון,

דווקא יש שלווה כזאת,

ולא פיצוץ.

 

הסתכלתי עליך עמוק לתוך העיניים וחשבתי כמה קל להתאהב בך, 

ואז נזכרתי שדברים תמיד נוטים להיראות קלים יותר בדיעבד. 

נכתב על ידי rain queen , 17/7/2018 23:06   בקטגוריות אושר, אני, אתה, הווה, לגזור ולשמור, פרפרים בבטן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני חושבת שרק היום הבנתי שאולי אני לעולם לא אהיה מאושרת באמת בלעדיך

שאני יכולה להיות שמחה ולחייך ממש גדול, ויכולה לעשות חוויות וזכרונות ולשמוח בכל מה שהשגתי,

 אבל תמיד אני נשארת עם התהייה איפה אתה ומה אתה עושה עכשיו, 

ועם מי.

 -

ואז אמרת לי שאתה לא מסתפר במיוחד בשבילי, כי ככה אני אוהבת

וכל העולם שלי התפורר מסביבך


נכתב על ידי rain queen , 26/2/2018 08:15   בקטגוריות אושר, לגזור ולשמור, פרפרים בבטן, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  rain queen

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrain queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rain queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)