לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים בא לי גם קצת, אושר בקופסאות קטנות שאפשר לעמוד ברחוב ולחלק לכולם. שיקנאו קצת, מה קרה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

in your direction


אני יודעת שאהבת אותי. 

 

זה היה כתוב לך על המצח, כשעצרת אותי כשרציתי להסתובב בזמן ששכבנו כי ידעת כמה אני אוהבת כשהראשים שלנו צמודים. 

כשהחזקת לי את היד בטיילת ואמרת לי שסיפרת לאמא שלך, ושזה היה כל כך מטהר שכדאי לי גם.

כשעמדנו במטבח וחתכתי סלט בתחתונים, ושיקרת לי כמה יפה אני חותכת סתם כי רצית לראות אותי מחייכת. 

כשאמרת לי שלא לה אתה דואג.

 

אני גם יודעת שאהבתי אותך. 

 

הרגשתי את זה מחמם אותי כשהיית מחייך אליי ולא התאפקתי מלהניח את כפות הידיים על הלחיים שלך ולנשק אותך.

בפעמים בהן הרגשתי שהחשיבה שלך כזאת מיוחדת, שאני רוצה אותה אצל הילדים שלי. 

כשביום ההולדת הקודם שלך, אחרי שהתעקשתי שניפגש, ישבנו בפארק ונתתי לך את התה שלי כי שלך היה מגעיל.

כששכבנו על הגב באלכסון במיטה ושאלתי אותך למה אתה לא גומר, דיגדגתי וחשבתי לעצמי שזה כל מה שבא לי לשאוף אליו בחיים האלה.

לגרום לך לגמור. 

 

וזה כמו מה שאמרת לי בקיץ אז לפני שנה וחצי על המכונת פסטה והתעצבתי. 

זה בטח קורה לכל הזוגות, כל השטויות האלה שקרו לנו, וזה לא באמת כל כך 'מיוחד' כמו שאנחנו חושבים.

זה עדיין מעציב אותי, אבל אני נותנת לעצמי להיות עצובה בשקט. 

כי אהבתי אותך, וזה עצוב לי שאתה לא כאן, ומגיע לי להתאבל. 

 

אני חושבת

שתמיד רצית להחליף את השגרה שלך בי, והבעיה היא שהשגרה שלי בסדר גמור ואני לא בטוחה שאני רוצה להחליף אותה.

זה את האש שרציתי. 

נכתב על ידי rain queen , 3/12/2018 09:02   בקטגוריות לגזור ולשמור, תהיות, עבר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מאוהבת בתחושה שלך נדחף לתוכי בבת אחת,

ממלא אותי מהנשמה. 

זה נעים לי כל כך שהנשימה שלי נעתקת לרגע, 

ואני באמת צריכה להחזיק בקצה של המיטה כדי להתאפס. 

 

וזה לא סתם שבחרתי בפועל הזה, 'מאוהבת'. 

יכולתי גם פשוט להגיד שזה נעים.

שאתה סקס טוב.

 

אבל בשניות האלה שאתה בתוכי, 

אני לא יכולה לאהוב אותך יותר.

 

ותאמין לי,

ניסיתי. 

 

 

נכתב על ידי rain queen , 13/9/2018 22:02   בקטגוריות אושר, לגזור ולשמור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



End Game


אני נצמדת אליך מתחת לזרם המים ומרגישה איך כל החלקים שלי נוגעים בשלך והעולם כאילו רוצה להתפוצץ,

אבל במקום זה הוא רק ממשיך. 

הזרועות שלי סביב הצוואר שלך ואנחנו מדברים על איזה משהו מצחיק,

כשפתאום אתה צוחק ואני צוחקת רק מלראות אותך צוחק,

נשענת אחורה עם הצוואר ומרגישה את היד החמה שלך בגב שלי

אני מנסה להגיד משהו ואז אתה מנסה, ואנחנו מגמגמים וצוחקים והשיניים מתנגשות כמו שתמיד רציתי.

אתה מלטף אותי ונוגע בי ובזמן שאני נצמדת יותר ויותר,

אני לא יכולה שלא לחשוב שאולי כשהכל מושלם ומקליק למקום הנכון,

דווקא יש שלווה כזאת,

ולא פיצוץ.

 

הסתכלתי עליך עמוק לתוך העיניים וחשבתי כמה קל להתאהב בך, 

ואז נזכרתי שדברים תמיד נוטים להיראות קלים יותר בדיעבד. 

נכתב על ידי rain queen , 17/7/2018 23:06   בקטגוריות אושר, אני, אתה, הווה, לגזור ולשמור, פרפרים בבטן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  rain queen

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrain queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rain queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)