לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים בא לי גם קצת, אושר בקופסאות קטנות שאפשר לעמוד ברחוב ולחלק לכולם. שיקנאו קצת, מה קרה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2019    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2019

everythingship


איך אני אוהבת לשמוע רדיו.. ההרגשה הזאת של הפתעה בכל שיר מחדש, 

של לחכות לשיר הבא שאני לא מכירה וכל כך רוצה להכיר כבר. 

 

איך אני אוהבת לשמוע את המוזיקה שלי.. המוזיקה שממשיכה לצידי עדיין מדי פעם,

לפעמים רועשת ולפעמים בקושי נשמעת, לפעמים חזקה יותר ולפעמים פחות, 

בהתאם למה שמתחשק לי להיות באותו הרגע. 

-

איך אני אוהבת להתקשר אליך אחרי יום ארוך במחלקה ולספר לך הכל, 

לחשוב עליך מחכה לי בבית עם פסטה או סתם איזו כוס תה "של חלשים" כי הוא לא שחור מספיק, 

את הריח החריף הזה של הזרע שלך כשהוא מטפטף לי על הירך הפנימית בדרך למקלחת.

 

איך אני אוהבת להתעורר לידך בבוקר, להעביר את היד בשיער שלך ולמשוך את הזרוע שלך עליי.

זה דבר כלכך פשוט שבטח מרגיש די דומה לכל זוג בעולם, 

אבל אני יכולה להישבע שברגעים האלה, הזרוע שלך הכי מיוחדת והריח שלך הכי טוב. 

-

תמיד רציתי לקבל הכל מהכל, בלי לוותר על כלום. 

ותמיד מישהו היה צריך לשים לי ברקס, 

וגם עכשיו זו רק שאלה של מתי, ומי. איזו בוגרת את שיאללה. 


כמה יופי יש בחיים האלה, וכמה ממנו אני קיבלתי לידיים ולא יודעת מה לעשות בו. 

ברגעים כאלה אני יכולה להישבע שהיה עדיף לי להיות טיפשה ולא לדעת כמה זה מדהים,

ולהיות מאושרת בשקט. רק להיות, לפחות. 

 

נכתב על ידי rain queen , 31/1/2019 19:26   בקטגוריות אווצ', אהבה ישנה, הווה, וואנבי עמוק, תהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



for we are in love


איך חשבתי שהבנתי את השיר הזה בגיל 17, את כל המהות ואת כל האפלה,

ועכשיו.. רק עכשיו אני מבינה. 

 

תודה, דמיאן. 

 

נכתב על ידי rain queen , 31/1/2019 18:01   בקטגוריות אווצ'  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה.


אבל עוד לא לגמרי החלטתי, אתה הכישלון המפואר שלי? או החלומות למגירה?..

ואם כישלון, אז איפה נכשלנו בדיוק?

ואם מגירה, אז כמה עמוק?.

 

-

 

ואז מתה לי הנענע,

ונדם לי הלב. 

 

נכתב על ידי rain queen , 30/1/2019 21:20   בקטגוריות אווצ', תהיות, עבר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  rain queen

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrain queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rain queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)