לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים בא לי גם קצת, אושר בקופסאות קטנות שאפשר לעמוד ברחוב ולחלק לכולם. שיקנאו קצת, מה קרה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2019

Tic Toc


מוצאת את עצמי סופרת את הימים, את השעות, 

עד שיהיה לי עוד יום חופש, או יום מחלה, מי סופר, 

שייפול בדיוק מושלם ביומן עם איזה חופש אקראי שלך, 

שכל הכוכבים יתיישרו בשמיים, 

שתהיה בארץ בכלל, 

שיהיה איזה ליקוי חמה או ירח או איזה משהו יותר דרמטי משניהם ביחד,

ותסכים,

 

וניפגש לקפה. 

נכתב על ידי rain queen , 28/2/2019 18:34   בקטגוריות ימים גשומים, פרפרים בבטן, תהיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



End Game


לא שאני גאה בעצמי על זה ששוב אני מקדישה לך שירי פופ עלק-צ'יזיים או משהו.......

 

טוב, פאק איט. גאה.

 

:)

 

 

נכתב על ידי rain queen , 19/2/2019 09:19   בקטגוריות תהיות, עתיד, אופטימי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו,


אתה בטח תקנה את השטיח הצהוב שאהבנו ושרציתי בשבילנו,

ותחזור לעשות, כמו ילד טוב, את קו ישראל-הונגריה.. ולא רק כשאתה ממש ממש מוכרח. 

ואני אחזור להתעסק בלהשתיק את כל המסביב ששואלים אותי "מתי ילדים???" ב"עוד מעט!"

ולא בחיוך מתנשא שבעצם אומר בשקט "איןלימושגאפילועדייןעםמיאזעלמהלעזאזלאתםמדברים",

 

וככה, כדי להרגיש קצת יותר טוב עם עצמי, 

אני אקנה עציצים חדשים הביתה כדי שיהיה משהו להתעסק בו ואזכר איך דמיינתי את עצמי מסדרת

אותם על הספריה ליד כל הספרים שלך..... אבל בינינו, זה לא מספיק.

אז אני גם אסגור כרטיסים לסקוטלנד, ועל הדרך בזמן שאתכנן את הטיול, כל דבר יזכיר לי אותך,

ואיך סיפרת לי על לאכול רק דג אחד כל היום ועל המרחבים ועל הציפורים המשונות והלידה של הסיח, 

ואכעס, כל כך אכעס, כי הרי זה הכי צפוי בעולם שאני לא אראה כלום בלעדיך, לא דגים ובטח שלא סיח,

וכל החוויות האלה, שניסית אז להעביר גם לי ורק גרמו לי להאדים מרוב כעס וקנאה, מסתבר 

שיש להן את אותו האפקט גם עכשיו, חודשים שלמים אחריי.

 

ואתה, לא יודעת מה תעשה כדי להרגיש טוב עם עצמך.. או יותר נכון מעדיפה שלא לחשוב. 

מה זה כבר משנה,  כל עוד זה עובד? 

יאללה, שיעבוד, מצידי. 

פאק איט, מה כבר נשאר לי להפסיד. מה כבר פאקינג נשאר לי להפסיד, עכשיו. 

 

 

נכתב על ידי rain queen , 18/2/2019 16:15   בקטגוריות אווצ', ביצ'יות אלגנטית, ימים גשומים, סדקים, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  rain queen

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrain queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rain queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)