לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


האמת על ההומור, ועוד קצת מסביב ;)

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2018

בום בום בום


חתיכות נופלות למקום

לאט לאט

וגם אלו שלא

אני צובעת אותן מחדש

ככה להרגיש בבית

 

אז למדתי הרבה לאחרונה

איך מחשבים אחוזי שומן במצרכים

איך מרחיקים אנשים לא רצויים

איך לדעת לשחרר

 

האופוריה של מכירת המוצר הראשון בעסק החדש כבר התקררה

עכשיו זה זמן לעסקים

 

כשבחוץ מתקרר ויורד גשם

אני פה בפנים

משחקת אותה אשת עסקים

מעלה עוד מכירה פומבית

רואה את ההצעות ומתרגשת כמו ילדה

 

וכשאני לא משחקת אותה אשת העולם הגדול

אני פשוט אני

לא דופקת חשבון

(מתי דפקתי?)

בדרך שלי

אני עוד לא יודעת את המסלול

אבל גם לא מפחדת לטעות

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2018 03:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיב=קיבי=קיבינימאט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיב=קיבי=קיבינימאט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)