לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dinosaurs are Jesus' ponies


If your name is Jesus Christ, Clap your hands!

Avatarכינוי:  Fat People are harder to kidnap.

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

29.04.2010


זהו התאריך של היום.

אין לזה שום משמעות P:

 

ובכן, אספר לכם על השבוע שעבר עליי.

 

לא משהו מיוחד.

המון וויכוחים עם הסגל בנושא השאלה האם להחזיר אותי ל-5 יחידות באנגלית, או לירות לי ברגליים בשביל הצחוק (להשאיר אותי ב-4.)

לא יודע מה הם החליטו בסוף, אחרי שהצקתי להם המון והם אמרו 'לא'.

אבל איכשהו, ראיתי את השם שלי בשיבוץ של המתכונת של 5 יחידות - E.

לא התלוננתי, לא הערתי את תשומת לבו של אף אחד למדובר, ונגשתי למבחן כמו ילד טוב :]

הלך לי מצוין! זה כל כך קל שזה מצחיק.

אני מקווה שזה יוכיח לסגל המורים, שאני מתאים ל-5 יח'.

 

מחר יש מבחן בהיסטוריה, ואני כנראה אמות.

לא נורא. העיקר שיישאר הבלוג לזכרונות וכאלה... ^^

 

היה נחמד מאוד אצל דפנה, אתמול. במיוחד כי נגעתי הרבה בלינור ^^ (במסגרת הצילום)

יאפ, זה פתטי, אני יודע.

אני גם אובססיבי לגבי עופרי ודוריאל (עופרי יותר, אני מזדהה איתה)

וכמובן ניקול.

 

יום ראשון, החזקתי מצית במחששה, וילד אידיוט החליט שזה יהיה מצחיק לרסס אותי עם אקס.

מה שגרם לכוויה קלה ביד, שאיפה של כמות נכבדת של אקס, וריח שרוף.

אני עדיין שוקל אם לרצוח אותו או לא. אם כן, אני יודע בדיוק איך D:

 

ראיתי 'הקדושים מבוסטון 2' וזה הסרט הכי אוסומ. בעולם.

ראיתי גם איזו קומדיה רומנטית שדיכאה אותי, כמו כל רומ-קומ.

ten inch hero.

סרט בסדר.

 

זהו.

המשך יום נעים :]

 

נכתב על ידי Fat People are harder to kidnap. , 29/4/2010 11:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I Am Loved.


אז כמה שהייתי מתבכיין, וכנראה עדיין מתבכיין, אני בנאדם שיש אנשים שאוהבים אותו.

יש לי אנשים שאוהבים אותי.

חלקם לא ממש מכירים אותי, חלקם יודעים עליי הכל.

חלקם פשוט אוהבים את האמנות שלי (ראו ערך deviantART)

 

-אלו שלא מכירים אותי, חלקם טוענים שאני "חמוד", משהו שאני שונא לשמוע, אבל שיהיה.

-חלקם אוהבים את ההומור שלי, הציניות שלי, והיצירתיות שלי.

כי כשאני אומר לבנאדם 'לך תכניס את הראש לדלי חומץ', זה מבדר אנשים.

אבל אני לא ממש עושה את זה במטרה לבדר או להיות ב'מרכז העניינים'.

אולי לבדר קצת את עצמי. אבל גם כי אני באמת רואה את הבנאדם, במוח שלי, טובל את הראש שלו בדלי חומץ.

 

אתמול נסענו לביהמ"ש העליון בירושלים.

היום נסענו ל'יד ושם' בירושלים.

זה די מטופש.

אבל היה מעניין ומעשיר בשני הסיורים.

 

אז היו לי יומיים עמוסים.

כי אתמול חזרתי מהסיור בחמש, וישר עליתי על האופניים לחוג צילום.

היום חזרתי בחמש, ובחמש וחצי, בערך, נסעתי לחוג צילום, לתת לה כסף.

יצא שנשארתי לעזור לה קצת בפוטושופ (לתלמידים עצמם, ובכך אני עוזר לה)

בערך שעה וחצי.

היה נחמד מאוד, כי אלו היו רק בנות, וידוע שבנים זה עם ילדותי.

(הבאתי מהמורה לצילום 2.4 קילו לימונים, וזה רק 11 לימונים. ^^)

 

אני מנסה, בפעם התשיעית, להעלות תמונות לפייסבוק.

אבל הפייסבוק, שייחנק, לא מאפשר לי דבר שכזה.

כי הוא בן של זונה. לא נורא. אני מעלה גם לפיקאסה - שכמובן כן עובד, כי הוא של גוגל (3>)

 

לקראת סוף החודש יש הופעת מטאל.

אני אלך לשם, ואני אחבק את דוריאל כהוגן. יאפ.

 

התחלתי לשמוע Children Of Bodom לעתים יותר תכופות.

והורדתי Lamb Of God, ו-Slayer.

אני עכשיו, Officially Hardcore.

 

מישהי שאני מאוד אוהב, חזרה מאטלנטה. היא הייתה שם עם רובוטיקה.

אז שוב יש לי את מי לחבק בבי"ס. ^^

 

זהו. אין לי מה להוסיף.

תכנסו לגלריה שלי מדי פעם. (בצד)

נדב.

נכתב על ידי Fat People are harder to kidnap. , 22/4/2010 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום העצמאות, 2010, 62 למדינת ישראל.


אז ככה.

רוב היום הייתי ב-Ups and Downs, כי עופרי ודוריאל לא יכלו להחליט אם הן יוצאות או לא.

בייחוד לקראת הערב. מה שסתם הלחיץ אותי >_<

בסופו של דבר, יצאתי לבד, נסעתי לפארק באוטובוס, חיכיתי שם בערך שעה בחוץ, ופגשתי את עופרי.

לא הייתה בינינו יותר מדי מבוכה.

אפילו שאמרתי לה - לפני כן, במסנג'ר, כששאלה אם אני מחבב אותה בצורה ידידית, ולא רומנטית. - שאני לא בטוח איך, אבל אני יודע שאני פשוט מחבב אותה.

אז הסתובבנו בפארק וחיפשנו את דוריאל. כשפגשנו אותה עופרי ודוריאל רצו אחת לשניה, התחבקו ונפלו על האדמה >_<

כמובן ששתיהן ישר נכנסו לשירותים, (כמו בנות לעניין) שמשם יצאה רק עפרי.

דוריאל נטשה אותנו כי לא הרגישה טוב. או שקר כלשהו אחר.

ישבתי קצת ודיברתי עם עופרי וחברים שלה, אנשים נחמדים, ואז איבדתי אותם בקהל.

הלכתי לכיוון הדוכנים, קיבלתי המבורגר חינם, כי נערה מהכיתה שלי עבדה בו, ואפילו כשהתעקשתי לשים טיפ של 10 שקלים, היא צעקה עליי שלא P:

המבורגר בשווי 25 שקלים, שקיבלתי בחינם, טעים הרבה יותר מכל המבורגר אחר. ''מים גנובים יימתקו''.

פגשתי את ים, הוא התנשק עם מישהי אקראית (נראה לי), והרגשתי קצת חרא אבל לא נורא.

חזרתי הביתה, וזהו...

בסה"כ היה בסדר.

 

לפני כמה ימים היינו בטיול עם הכיתה בתל שבע.

היה סביר. נסיעה ארוכה, שהות קצרה, ונסיעה ארוכה חזרה.

אבל זה קיי פלוס, כי אני אוהב נסיעות. בייחוד כאלו שכוללות מוזיקה ואנשים נחמדים.

יצאו כמה תמונות נחמדות. לא משהו ששווה להעלות לדוויאנט, אבל נחמדות.

 

אז אם מישהו קורא פה, ואני בספק מאחר שאין תגובות (לא נורא)

לפחות תכנסו לגלריה שלי. וזה יהיה נחמד מצדכם [:

 

יום נעים, וחג מנגלים שמח.

נכתב על ידי Fat People are harder to kidnap. , 20/4/2010 13:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:]


החיים בסדר, בסה"כ.

וגם מה שלא בסדר - יהיה בסדר.

את זה למדתי ממישהי מאוד חכמה ש-Means a lot to me.

 

אני שוקל להוסיף רשימות.

נראה לי שבאמת אעשה את זה.

 

היה היום נחמד בבי"ס, כי היו לי שעתיים רפואה.

ואז... זהו. ישבתי חצי שעה במחששה (אני לא מעשן)

וישנתי חצי שעה בכיתה (ריקה).

ואז, איזה 5 דקות לפני שמותר לצאת מהשער, השומר נתן לי לצאת

הוא אמר "כשכולכם תהיו בכיתה שלו, אני אתן גם לכם לצאת מוקדם"

זה עשה לי את היום (זה היה לפני חצי שעה ><)

אפשר לומר שכן, חשתי עליונות. וגם לי מותר, מדי פעם.

למרות שעד ששחררתי את האופניים הוא כבר הוציא את כולם P:

הנסיעה הביתה היתה חביבה פלוס.

 

אני צריך למצוא עבודה. ואני צריך לקנות עוד אבנים, פתיל, ודלק לזיפו.

חבר שלי הבטיח לי שהוא יקנה לי זיפו בלו ליומולדת ^^

Zippo BLU

וזה אחד הדברים השווים והסקסיים ^^

 

 

אז שיהיה לכולם יום טוב, כמו שלי או אפילו יותר D:

נכתב על ידי Fat People are harder to kidnap. , 15/4/2010 12:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מהם דגניי הבוקר האהובים עליכן?
כריות נוגט /m\

מה אתן מעדיפות? - את דגני הבוקר המלאים הידועים בבריאותם או את הרגילים הידועים בטעמם?
הרגילים, כי אני לא אוהב לאכול חול.

מתי אתן אוכלות דגני בוקר, רק בבוקר או גם בשעות מוזרות?
רק בבוקר, אלא אם אין מה לאכול.

כשנשאר חלב והדגנים נגמרו, נותנים לחתול או שותים לבד?
נותנים לחתול 3:

ניסתן פעם לאכול את הדגנים שלכן עם יוגורט\שוקו\מיץ תפוזים וכו.. או שאתן דובקות בחלב הקלאסי?
דובק בחלב הקלאסי D:

ולאכול דגנים עם חלב חם ניסתן פעם?
כן, זה פיכסה ><

מה אתן מוסיפות לדגנים (חוץ מהחלב כמובן)?
כלום

שמתם לב שאם שמים מספיק שקדיי מרק זה בעצם אותו הקונספט כמו דגני בוקר?
כן, אבל יותר טעים ומתאים לחורף.
ויקר יותר ><

נכתב על ידי Fat People are harder to kidnap. , 13/4/2010 11:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

268
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFat People are harder to kidnap. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fat People are harder to kidnap. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)