לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Death on two legs


Through Sadness & Madness

Avatarכינוי:  Flower .

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

על קשרי דם וקשרים רומטיים


בכתיבת הכותרת התלבטתי האם לכתוב 'קשרים ערכיים', או 'קשרים חבריים' במקום/בנוסף לקשרים רומנטיים. החלטתי שלא, כי קשרים ערכיים קיימים בהחלט גם בתוך משפחה (הכוונה שלי היא לקשר מעניין, מפרה, מכבד וכו'), וכי האידיאל בעיניי לקשר רומנטי הוא קשר שיש בבסיסו קשר חברי.


זו נקודת המוצא של הסיפור והדילמה שאני מעלה פה- אני נמצאת כרגע במערכת יחסים (כבר יותר מחצי שנה), עם ילד, נער, בחור מקסים שהייתה בינינו ידידות אפלטונית במשך שנה לפני שהחלטנו להיות ביחד.


 


אני יודעת שאין סיכוי שהוא יגיע לכאן ויקרא את זה, אלא אם אראה לו, אז אני די רגועה בינתיים.


 


בחלק הזה של העולם שלי יש שלוש דמויות עיקריות. מצד אחד, אח שלו. באמצע, הוא. בצד השני, אני. ברור שהוא החוט המקשר והוא זה שצריך להתמודד לעומק עם שני הצדדים.


כדי להפוך את הכתיבה למובנת יותר אסמן מקרא קצר ובולט לעין: הוא ייקרא הוא. אני אקרא flower. אח שלו ייקרא אח.


אני לא סוג האנשים שאח שלו אוהב והוא לא סוג האנשים שאני אוהבת. הוא אוהב אותי ומעריך אותי ואני חשובה לו, והוא גם אוהב את אח שלו. הוא צוחק לפעמים ואומר לי, "אני לא סובל אותו," אבל אני יודעת שהקרבה ביניהם גדולה, הם גם דומים מאוד (וכן, גם שונים מאוד אם זה לא היה ברור).


באופן כללי, אפשר לומר שאני ואח שלו לא מסתדרים, לא בצורה קיצונית, אבל מעולם לא הייתה בינינו כימיה והבנה. זה גורר המון ציניות. היו כמה נסיונות להוציא את הציניות מהמשוואה ולנסות להיות נחמדים יותר זה לזו, אבל היה לנו כנראה קשה מידי להתמיד בזה.


אני זוכרת שלפני כמה חודשים הייתה סדרה של מקרים מולו ומול אח שלו שגרמו להרגיש מאוד לא בנוח, מאוד מובכת, קטנה וטיפשה. אלה היו מקרים שגרמו לערעור קטן של המחשבות על הקשרים הללו. הוא חבר שלי, ואני אמורה להרגיש הכי בנוח בחברתו ובבית שלו ועם האנשים הקרובים לו. העובדות שהיו הן שאני לא מרגישה ככה, ולמעשה ממש ההפך. הייתי אז במצב רוח תבוסתני במקצת, ורציתי לסיים את הקשר איתו, בגלל הסיבה הזאת. לא נפרדתי ממנו כי הבנתי את הקיצונית שבמחשבה הזו, אם כי התשובות לא היו לי ברורות, והן לא ברורות לי עד היום. אם אפרד ממנו בגלל אח שלו, האם הוא ינסה לשמור עליי, לכעוס על אח שלו ולתקן את התנהגותו? אם ינסה לעשות זאת ויתעמת עם אחיו, האם יאשים אותי על כך שאני מסכסכת בין שני אחים וינטוש את הניסיון? האם יכעס עליי? האם יכעס עליו?


 


 


הוא אמר לי: "לפעמים הוא לא מבין שצריך לשים את הצרכים שלך מעל הסיפוקים שלו."


המשפט הזה, שנאמר באופן ספציפי יותר, גרם לי לחשוב על הערכיות של הקשרים האלה והתשומת לב לפרטים הקטנים בקשרים עם אנשים.


הייתי רוצה שאח שלו יעריך ויכבד אותי יותר. אני יודעת שהוא מעריך אותי מאוד, אני פשוט לא יודעת איך הוא מציג אותי בפני אח שלו ומה אח שלו מרשה לעצמו לומר כשאני לא שם.


ושוב, אני בדילמה קטנה האם לפתוח את הנושא, לנסות לתקן, לבקש, לצפות לטרחה כלשהי שתגרום לשינוי.


 


 


 


זה חלק מהסיפור שלי שאשמח לפתוח עליו דיון ולשמוע עוד חוות דעת וסיפורים. 


נתקלתם גם אתם ביחס שהרגשתם שהוא לא מכבד, מצד קרובי משפחה של בני זוג/חברים קרובים?

נכתב על ידי Flower . , 10/5/2013 17:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlower . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flower . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)