לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד האישים הגדולים שהעיר הגדולה יצרה


המלך של תל אביב 18+


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

נאום פתיחה. מיסטר רון לתשומת לבך!


תל אביב, תל אביב ,תל אביב... לא בכדי מילות השיר האלה שגורות בפי כל חרמן ממוצע בישראל (סליחה , כל גבר ממוצע בארץ הקודש).כל הדרכים מובילות לעיר של רון חולדאי.מתי תבנה אולם חדש במקום אוסישקין מתי? ומתי כבר תרסן את בריוני הדוחות והגררים?  אני מכיר אנשים שאיבדו את התחתונים בגלל הבריונים שלך מיסטר רון .אני ראיתי בחור מסכן שהרכב שלו נגרר בזמן שהוא נרדם בו בזמן שחיכה לחבר שלו עד שיסיים את צריכיו באחד מ"בתי ההתאוששות" בעיר. הטראומה של הבחור היתה כל כך גדולה כשהוא התעורר וראה מכוניות מתחתיו –אבל איך אתם בריוני הגררים הצ'צ'נים לא שמתם לב למסכן?? גם החבר תקע אותו שם שעות כי לא הצליח לבחור נערה מתאימה ועד שהצליח היא נכנסה לשירות לעוד 40 דקות ורק אז נתפנתה לתקתק אותו... וגם הוא צריך להתעורר לתוך מציאות של מכונית מעופפת? אין לכם בושה??!! לפחות תנו לו איזה נוגרת התעוררות. מה , לא חבל על האיש?!

לעיניינינו, למרות שזה הזכיר לי בחור חכם אחד שאמר פעם שאין בתל אביב רחוב אחד שאין בו "מקום להתאוששות" אבל נעזוב את זה ונעבור למציאות המאוד יפה של תל אביב. מציאות שלא עולה לך שקל לשם שינוי אבל עולה לך בבריאות . יש לי תחושה שבקרוב , כנראה בשנים הקרובות לא רק שיתחילו לגבות כספים בכניסה למרכז הדחוס של תל אביב כמו בלונדון למשל אלא שבכניסות יהיו עמדות "סיכה" שיחלקו מגבונים לחים וניירות טואלט לנכנסים במיוחד בימי שישי בצהריים ובכל יום חול בשעות הערב.

המראות הנגלים לעיניי החרמן (סליחה ,הגבר ) הממוצע הם מחרידים וגם במשרד התחבורה יודעים את זה מצויין , כי מראות אלה גרמו ללא מעט תאונות וחלקן לא נעימות בכלל...

אתה נכנס לקינג ג'ורג',אלנבי,דיזנגוף,הרחוב של הטיילת ולא יודע לאן להסתכל , ימינה, שמאלה ,מרכזה, אחורה(כן תוך כדי נהיגה) .כמה צ'יקות?? מה ,מה לעזאזל מביא אותכן לצאת בהמונייכן כמו איזה עדר ללא רועה לשטוף לנו את העיניים בצורה כל כך אכזרית. החבר המטומטם שלי כמעט עשה תאונה לפני כמה ימים כשעיני הנץ שלו (משום מה תמרורי אין כניסה הוא לא רואה,אבל את זה אין לו בעיה לראות ולעומק ממרחק של 100 יארד) קלטו שתי צ'יקות מתהלכות בצידי הכביש באיזור החם של העיר ללא הפסקה... "תנהג יא מטומטם, מה בגלל שאתה חרמן אני צריך למצוא את עצמי מורדם ומונשם בשיפולי המיון של איכילוב?! ,תן להגיע למסיבה בשקט, לא בא לי למות היום !!" למזלי הרב הוא לא נסע מהר והצליח לעצור לפני שהתנגש בגרר חונה( לכל בעלי "טראומת הנגררים" הגרר רק עמד שם ולא העמיס – לגבי נהג הגרר אני לא יודע... אני אברר בהזדמנות)

אז זהו נמאס מכל מצעדי האופנה האלה ברחובות העיר הגדולה שיעברו לשווא ,צריך KING שיידע להעביר את מצעדי האופנה האלה למתכונת " לוהט בחצות!" ובשביל זה עבדכן הנאמן הגיע במלוא תפארתו לעיר העברית הראשונה . מישהו הרי חייב לעשות פה סדר!

שלכן,

 KING  וחתיך

נכתב על ידי , 20/4/2010 18:33   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 38

MSN:  facebook: king of tel aviv

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלך של תל אביב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלך של תל אביב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)