לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום בלוגרים (;; זה הבלוג שלי ובוא אני אספר על עצמי, מה שעובר עליי, פריקות, חוויות וכו' .. אני דיי חדשה ומקווה לתגובות תומכות [= love you ♥

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

איזה צבועעעעעה !


קודם כל, קראו תפוסט הקודם למי שלא קרא למה אחרת לא תבינו כלום, סתם חבל T_T הקיצרררר, אחת מהבנות שלא רצתה אותי באוהל(שתי החברות של דנה וזה..) אז כנראה היא לא ידעה שאני בסוף לא איתן ותראו מה היא רשמה לי בפייס:

 

Amit

רוונוש ??

18:26אני

היי

18:26Amit

מה קורה מאמי??

18:26אני

בסדר, מה איתך?

18:26Amit

הכל טוב מאמווש את ישנה איתנו:)??

18:26אני

לא אני ישנה עם נופרר

18:27Amit

את לא רוצה איתתתנו??

18:27אני

לא קשור פשוט אמרתן שאתן רוצות להיות רק שלושה וזהה אז אני בסוף עם נופר

18:28Amit

בקטנה רק שלושה באמת שאין לנו בעייה תבינניי!!

אבל אםם את עושה אם נופר אז סבבה

18:28אני

חח

18:28Amit

אם בכלל זאת מאמווש באמת שאין בעייה תרגישי נוח להגיד לנוו...

[=

18:29אני

בסדר, אם יהיו בעיות אני אאדבר איתכן D:

18:29Amit

בכייף מאמי...=] יאללה עפתי נדבר...

18:30אני

ביי

18:31Amit אינו מחובר.
 
לא אמרתי לה שאני יודעת שהן לא רצו אותי וכל זה כדי לא לסכסך, סתם שטותי עכשיו
שהן יריבו בגלל זה, חוץ מזה גם ככה אין לי כזה הרבה חברות, וכנראה שלא כולן מתות עליי ככה שעדיף שלא ייצא לי עכשיו של של נחש וסכסכנית. תודה שקראת, אשמח לתגובות (;
נכתב על ידי , 10/5/2010 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




300
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanonymous (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anonymous (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)