לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום בלוגרים (;; זה הבלוג שלי ובוא אני אספר על עצמי, מה שעובר עליי, פריקות, חוויות וכו' .. אני דיי חדשה ומקווה לתגובות תומכות [= love you ♥

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

מצב רוח חצי חצי T_T


היי אנשיייייייייייים D:
טוב אז למה מצב רוח חצי חצי??
כי אני שמחה וגם מדוכאת בו זמנית -לכו תבינו תמוח
שלי חחח-  אז אני שמחה בגלל שאלה שלא הבינו בקשר לשתייה?
אמרנו להם מה אנחנו רוצות, אחד לא מסכים לדבר איתנו על זה אפילו
-בגלל אחים שלנו וזה |:- ואחד אמר שהוא ייקרא לנו שהם יצאו D;;
ואני מדוכאת בגלל שאתמול הייתה יומולדת לילדה ממהמושב שלי וזה

והיה פשוט מעפן !!!!!!! ההורים שלה היו במסיבה, האשכנזים האלה העבירו
כל שיר קצבי שהיה אפשר לרקוד איתו, שתביאו אני וחברה שלי, בגלל שהיה
שירים כל כך לא קיצביים, רקדנו סלואו !!! OO:
הקיצר, זה רק הזכיר לי את החיים העירוניים שאני כ"כ רוצה ושאף פעם לא יהיו
לי, בחיים אני לא אצא עם בנים נורמאלים -חוץ מאלה עם השתייה, אבל זה רק
שני ילדים ואחד מהם בכלל לא רוצה לדבר איתנו על זה אפילו- , אני בחיים לא אצא
למסיבות סתם ככה, ובקיצור ?! אני אהיה תקועה במושב הטחון, התקוע ועם האנשים
היבשים האלה עד גיל 18 ל פ ח ו ת T_T
אבל בצד החיובי, הכרנו מישהי ממש מגניבה וחמודה, גם היא אוהבת את חיי העיר ולא
מבינה למה לכל הרוחות קיימים אנשים כאלה יבשים . ככ, שיצא גם משהו טוב (;

נכתב על ידי , 7/5/2010 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי טוב אז לכל מי שקרא את הפוסט על ל"ג בעומר,
הקיצר, אני וחברה שלי הלכנו לגם שעשועים
-אנחנו תמיד הולכות לשם לשבת כזה-
בקיצר בא אלינו הילד ששאלנו אותו והוא פחד מאחים שלנו,
 ואמר שהילד השני לא מאמין לו שאנחנו רוצות לשתות
וזה אז הקיצר הילד הראשון קרא לו ואמרנו לו והכל,
הקיצר הם הסכימו, אבל הטיפשים האלה לא הבינו בכלל !
הם אמרו לנו שנבריז שעתיים אחרונות ולך לעפולה
-אנחנו לא יכולות כי המורה היא סוג של בת דודה של חברה שלי-
אבלזה גם לא קשור בכלל, התכוונו לא בבצפר וזה בכלל
רצינו לצאת איתם שהם הולכים בערבXD
אז הקיצר בניתיים אין כלום |=
וגם נראלי שהם חשבו שאנחנו רוצות בלעדיהם, כאילו שהם רק
ישיגו לנו שתייה ><
-מוח של בנים, לכי תביני..-

נכתב על ידי , 4/5/2010 21:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא &#9829;


יאי יש לי את האמא הכי חמודה בעולם !

אבא שלי, כרגיל, התחיל לצאת עליי על שטויות.
ואמא שלי-כפרה עליה- התחילה לענות לו ולומר לא את
האמת בפרצוף וזה.

 

"אין העולם אהבה, כמו אהבה של אמא
ואין בעולם דאגה, כמו דאגה של אמא
ואין בעולם מי שיאהב אותך, כמו אמא
רק אמא שלך .." D::

נכתב על ידי , 4/5/2010 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

300
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanonymous (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anonymous (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)