לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התקווה - התנועה לקידום והבראת תל-מונד.

Avatarכינוי:  התקווה תל-מונד

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

מועצת תל-מונד מתפוררת:


סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך ד"ר יורם וולף, קרוב היום יותר מתמיד לעזוב את ספינת רצבי השוקעת

 

תושבים יקרים,

 

כל פעם משצצה שערוריה חדשה וחמורה מבית היוצר של ראש המועצה, הנראית על פניה כחמורה ביותר עד אז, מר רצבי יודע להפתיע אותנו מחדש וליצור שערוריה חדשה, חמורה מקודמתה. 

 

השבוע הוא גרש בבושת פנים לצמיתות את מנהל מחלקת החינוך המתפטר ארז אבנר, שהיה אמור לסיים את תפקידו רק בסוף ינואר 2011. ארז הוא איש בעל זכויות שפעל רבות יחד עם ד"ר יורם וולף סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך, למען חינוך ילדינו. 

יורם וולף, החרים באופן מופגן את ישיבת הנהלת המועצה אתמול ושלח במקום להגיע לישיבה, מכתב חריף לראש המועצה על תפקודו הקלוקל, מכתב החריף עוד יותר ממכתב ההתפטרות של ארז אבנר. שניהם כאחד מדגישים שבלתי אפשרי לעבוד עם ראש המועצה. יש לציין שד"ר וולף ורצבי לא מדברים ביניהם והם בנתק מוחלט. 

מצורף בקובץ, מכתבו החריף של ד"ר וולף, שנשלח אתמול לראש המועצה.

אני פונה אליך ד"ר יורם וולף, בכל לשון של בקשה: שמך בתל-מונד הולך לפניך והוא כמותג, עשית עבודה נהדרת בחינוך יחד עם ארז אבנר, אנא תיפרד לאלתר מרצבי! המשך השארותך איתו, גורם נזק לתושבי תל-מונד בכלל ולך עצמך בפרט, כי כל מי שצמוד לראש המועצה הכושל הזה, המביא אך ורק אי סדרים בכל התחומים, נראה בדיוק כמוהו. אם תעזוב, תהיה זאת תחילת התפוררות המועצה הכושלת הזאת, דבר שיביא רווח והצלה לתל-מונד ותושביה ויתן להם תקווה חדשה.

קום ועשה מעשה למען התושבים: תתפטר מהקואליציה ותעבור לאופוזיציה ובשום אופן אל תפרוש מהמועצה. הרווחת את הכסא הזה ביושר, בזכותך אף ראש המועצה קבל את כסאו. אם תצא מהמועצה, רצבי ימלא אותו מיד בעוד אחד מעושי דברו. תושבי תל-מונד יתמכו בך ויעריכו אותך, על שקמת ועזבת באומץ את ראש מועצה הכושל הזה, שרק הורס כל חלקה טובה בתל-מונד ורומס את קופתה הציבורית.

רצבי מאיים על עורכי מקומוני האזור (כך הוא עשה רק השבוע שוב מול שבשבת וידיעות נתניה), לבל יפרסמו כתבות על הנעשה במועצה ולא הם יתבעו על ידו בשל הוצאת דיבה, למרות שהכל בכתבות היה אמת לאמיתה ולא היה כל בסיס משפטי לאיומיו ולמרות שסיכויו לזכות בתביעות כאלה, שווים בערך לסיכויו לסיים את הקדנציה...     

נמשיך לעדכן אתכם תושבים נכבדים, באופן שוטף ובמסמכים רשמיים, על מה שמעולל לנו ראש המועצה, שלמעשה כבר לא מתפקד, מגיע לשלוש שעות בממוצע ביום ונעלם וסיים כבר הלכה למעשה בבושת פנים את הקריירה שלו, אך מסרב עדיין בקנאות לוותר על כסאו ומשכורתו. 

 

עלינו להתאחד כולנו ביחד, כדי "לעזור" לראש המועצה להפרד מכסאו, דבר שהוא תנאי הכרחי כדי שתל-מונד שלנו תפרח ותשגשג!

 

בברכה,

רוני גולן

יו"ר התקווה - התנועה לקידום והבראת תל-מונד (עמותה רשומה)

 




נכתב על ידי התקווה תל-מונד , 31/12/2010 10:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רצבי חוטף ביקורת


שלום רב, 

 

לעיונכם בקובץ המצורף, כתבה שפורסמה תחת הכותרת "רצבי חוטף ביקורת", ביום שישי שעבר במקומון "ידיעות נתניה" של "ידיעות אחרונות".

 

בעקבות המייל שלנו מלפני כשבועיים, בו דיווחנו לכם שמבקר המועצה אלון קוחלני, שעשה עבודה מקצועית וטובה, עזב וכי ראש המועצה לא פעל למנות לו ממלא מקום, כפה משרד הפנים על רצבי "לצאת בהקדם המיידי למכרז חדש למציאת מבקר מועצה לשנת 2011".

 

הקורא הקפדן שם בוודאי לב, כי לפי מועצת תל-מונד "מבקר הפנים החליט לסיים את תפקידו", בעוד שלפי משרד הפנים, המבקר יצא "לחופשה ללא תשלום". למי אתם מאמינים?

 

המועצה טוענת כהרגלה בקודש, ש"הטענות כלפי ראש המועצה בנושא זה, שקריות". על כך אין ויכוח, שהרי ידוע לכולנו, שראש המועצה ונושאי כליו, הם דוברי האמת היחידים בתל-מונד...

 

 

לפני שבוע פרסמנו את מספרי הטלפון של ראש המועצה, בכיריה וחבריה, כדי שניתן יהיה להעביר אליהם תלונות בנושאים שבתחום טיפולם. מסתבר שמספר הטלפון של רצבי, שלקחנו מאתר המועצה, שגוי. 

 

יתכן שנוח לראש המועצה שהמספר שגוי, או שמא למועצה אין תקציב לעדכנו...

 

אנא רשמו לפניכם, כשירות לציבור, את מספר הטלפון הישיר הנכון של ראש המועצה, שהוא 3335783 - 052.                                                                         

בברכה,

רוני גולן

יו"ר התקווה התנועה לקידום והבראת תל-מונד (עמותה רשומה)

 




נכתב על ידי התקווה תל-מונד , 24/12/2010 09:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד איש מפתח עוזב אותנו


שלום רב, 

 

ראש המועצה לא אוהב שנמצאים לידו אנשים מקצועיים, ו/או כאלה העומדים על דעתם. הוא מעדיף להקיף את עצמו באומרי הן וזהותם של אלה ידועה לכולנו.

 

מנהל מחלקת החינוך ארז אבנר, איש מקצוע לעילא ולעילא, שהגיע להישגים מרשימים במערכת החינוך בתל-מונד, שם את המפתחות על שולחנו של רצבי.

 

 

מצורף מכתב ההתפטרות המקורי, המצביע ברורות על הגורם היחידי להתפטרות וכל מילה נוספת, מיותרת. אגב, עירית נס ציונה כבר חטפה את ארז אבנר לשורותיה.

 

אנחנו מבקשים להודות לארז על עשייתו למען חינוך ילדינו!

 

רצבי הורס כל חלקה טובה בתל-מונד. אסור לתת שהסיוט הזה יימשך עוד שלוש שנים!

 

 

בברכה,

רוני גולן

יו"ר התקווה התנועה לקידום והבראת תל-מונד (עמותה רשומה)

 




נכתב על ידי התקווה תל-מונד , 24/12/2010 09:41  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקווה - הכתובת לטענות תושבי תל-מונד על תפקוד המועצה (פרק שני)


שלום רב,

 

במייל שלנו אליכם מה- 27.11, הצגנו מקבץ מטענות התושבים על אי תפקוד המועצה. למייל זה נתקבלו עשרות רבות של תגובות: בצד קריאות רבות לרצבי ללכת הביתה ולהקים ועדה קרואה לתל-מונד, הועלו טענות נוספות והרי רק חלק מהן:

  • בשנה שעברה נפצעה ילדה בדרכה לביה"ס כשחצתה במעבר החציה שברחוב הפרדס בסמוך ליציאה מרחוב השחף, מקום בו רכב הבא מכיוון הככר של הפרדס-הדוכיפת, מתקשה לראות את הילדים החוצים את הכביש במעבר החציה הזה. כתוצאה מכך, הוצב במקום תמרור עם אור שהיה אמור להבהב, אך מעולם לא הבהב. עשרות רבות של ילדים ממשיכים לחצות במקום מדי יום ביומו, תוך נטילת סיכון רב.
  • תושב מבוגר נפל ונפגע מאחר שלא ראה את שפת המדרכה ברחוב החשוך בשל אי החלפת נורות שרופות. מהמועצה נמסר שעד ינואר אין תקציב להחליף נורות.       
  • תושב שילדתו נפצעה בבית הספר ונזקקה אח"כ למספר תפרים, מתלונן שבבית הספר לא היו האמצעים לתת לה עזרה ראשונה ראויה.  
  • רכב נטוש מסוג רנו קליאו נמצא כבר יותר משנתיים ע"י רחוב האלון 94, כשמסביבו, מתחתיו ובתוכו, אשפה רבה (ראו צילום מצורף). אחד התושבים פנה מספר פעמים למועצה, אך העניין לא טופל. אנא הודיעו לנו על רכבים נטושים נוספים. 
  • ברחוב השחף ניתנו קנסות חניה בשעה 1:30 בלילה. תושבי הרחוב מתלוננים על היעדר מקומות חניה ועל רכב כבד החונה ברחוב ותופס מקום חניה רב. אחד התושבים שואל אם משאיות לא צריכות לחנות במקומות מיוחדים המיועדים לשם כך ואם אין מקום כזה, יש להקצותו.
  • תלונות על השלטים המוצבים איפה שבא והמכערים עד מאוד את חזות הישוב. חייבים לעשות סדר בנושא הזה!
  • גינה בשכונת גירון לכיוון כפר הס בצמוד לקאנטרי המיוחל, שתכננו אותה לפרטי פרטים ערב הבחירות ושהובטח להקימה, אך ביצועה נשאר על הנייר בלבד, כנראה עד ערב הבחירות הבאות...
  • שכונת כרמל (רחוב בת-חן, תחילת היסמין) מוזנחת מאוד, מלאה שלדי בתים ואשפה לסוגיה והגינות הציבוריות שם במצב מזעזע. אורחים המבקרים אצל המתלוננים מציינים "עד כמה עלובה ומפוספסת נראית תל-מונד".
  • ברחוב השורק התושבים גזמו בעצמם את העצים, בשל השרות העלוב שהם מקבלים מהמועצה, כדבריהם.
  • רחוב דן "מוזנח ומלוכלך, הפחים שבורים, הזבל מתגלגל ברחוב, לא מנקים, המון צואה של כלבים, ריח של שתן, ממש סלאמס".


  • תלונה על רעש בשעות המנוחה מהצהרון שברחוב הגפן: "למועצה לא אכפת. אני מרגישה שאין עם מי לדבר. אנו מבינים שיש דברים שלא נעשים ביושר. תאורת רחוב לא פעלה כמה שבועות, עד שהתקשרנו בלי סוף ולבסוף הוחלפה רק נורה אחת. כל אחד מתנהג כמו איזה בעל בית ואנו עוד משלמים על זה. אנו חושבים באמת לעזוב את המקום, כי נראה לי שהכל אבוד".
  • תושבים ולא מרחוב אחד התארגנו ולקחו על חשבונם עובדי נקיון לנקות את הרחוב בו הם גרים.

לא נשכח ולא נסלח תפקוד זה, כאשר רצבי בריצתו הבאה לראשות המועצה (אין לו עבודה אחרת), ישפוך מיליונים מכספי הפיתוח של הבנייה הבלתי מרוסנת בישוב, כדי לרצות את התושבים בניסיון נואש להציל את עצמו מתבוסה. לא ניתן לו לבנות על הזכרון הקצר, לכאורה, שלנו!

 

אנא המשיכו והעבירו את טענותיכם. אנחנו נפרסם אותן ונעקוב כמיטב יכולתנו אחר תיקון הליקויים. לנוחיותכם, מצורפים מתוך אתר המועצה, מספרי הטלפון של בעלי התפקידים האמורים לתת מענה לתלונותיכם:

 

שלמה רצבי - ראש המועצה - 3337853 - 052

רונית נחום - דוברת המועצה - 3322266 - 052

דדי דהן - מזכיר המועצה - 3322777 - 052

חברי הקואליציה:

ד"ר יורם וולף - סגן ראש המועצה ויו"ר ועדת החינוך - 8800661 - 050

שלמה אוחנה - סגן ראש המועצה ויו"ר ועדת הכספים - 8906062 - 052

עו"ד זאב ברסלאור - מ"מ וסגן ראש המועצה - 3228300 - 052

עו"ד ריבה אמיר - יו"ר הנהלת המתנ"ס, ועדת התכנון והבנייה וועדת ההיגוי לתוכנית חומש לתל-מונד - 2898368 - 052

משה אלבז - יו"ר הועדה לאיכות הסביבה - 7179577 - 054

 

בברכה,

רוני גולן 

יו"ר התקווה - התנועה לקידום והבראת תל-מונד (עמותה רשומה)

 




נכתב על ידי התקווה תל-מונד , 24/12/2010 09:39  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מחדל ושערוריה חמורים של ראש המועצה שלמה רצבי


שבים נכבדים שבוע טוב,

 

כל פעם כשצץ מחדל חדש וחמור המיוחס לראש המועצה והנראה על פניו החמור ביותר עד אז, מר רצבי יודע להפתיע אותנו מחדש. הפעם זה אחד המחדלים החמורים ביותר בתולדות תל-מונד, עד הפעם הבאה כמובן...

 

ראש המועצה אישר למבקר המועצה מר אלון קוחלני לצאת לשנת חופש ושבתון, ללא שמונה לו מחליף, כך שבשנת 2011 לא יהיה מבקר למועצה וראש המועצה יוכל להעשיר עוד יותר את "קופת" אי הסדרים שלו ולחגוג כאוות נפשו עם כספי הפיתוח מהשטחים החדשים, על גבם של 11,000 תושבי תל- מונד, מבלי שיהיה לנו התושבים מי שיגן עלינו מעונשו של ראש המועצה, העושה בנו התושבים ככל העולה על רוחו.

כדי להבין מדוע מר רצבי שחרר בשמחה אין קץ את מבקר המועצה מבלי שמונה לו מחליף, מצורפים לעיונכם בקובץ המצורף עיקרי הדו"ח החמור של מבקר המועצה לשנת 2009. 

 

אני מציע לכל תושב לעיין ביסודיות בעיקרי הדו"ח ולהיווכח עד כמה ראש המועצה הזה, עושה במועצה כאילו היא הייתה העסק הפרטי שלו ומדוע הוא ראש המועצה הכושל בתולדות תל-מונד, שדרדר את הישוב הנפלא שלנו לתחתית המדרגה ולשפל חסר תקדים, עד ששר הפנים מינה לו חשב מלווה, דבר נדיר במדינתנו, הקורה רק כאשר ראש רשות מאבד שליטה על ניהול הרשות שבאחריותו. 

בנסיבות הקשות והחמורות האלה, אנחנו התושבים חייבים לעשות את כל הניתן בגדר החוק, כדי שהסיוט הזה של ראש המועצה הכושל הזה, לא יימשך עוד שלוש שנים, רחמנא ליצלן.

היו סמוכים ובטוחים, שחברי תנועת התקווה, עושים את כל הניתן לשם כך, לילות כימים, מול רשויות החוק במדינה. 

מייל זה מהווה חומר למחשבה לרגל היום הבינלאומי למאבק בשחיתות שחל ביום חמישי האחרון ועל כלל תושבי תל-מונד לתת כתף, כדי למנוע מראש המועצה להמשיך בהרס היישוב הנפלא שלנו וכולנו נפעל ביחד, כדי שתל-מונד תהיה בפסגת הישובים במדינת ישראל.

זה ניתן, זה אפשרי וזה תלוי אך ורק בנו התושבים שאכפת להם, שרוצים ליהנות מרמת חיים גבוהה בישוב עם עתיד איכותי לילדינו, דור העתיד שירצה להמשיך את מה שאנחנו עשינו כאן.

בברכה עם הרבה תקווה לעתיד טוב יותר,

 

 

רוני גולן

יו"ר תנועת התקווה-לקידום והבראת תל-מונד (עמותה רשומה)

 

 

עיקרי דו"ח מבקר המועצה לשנת 2009

 

במכתבו מה- 13.1.10, אליו צורף דו"ח המבקר לשנת 2009, כותב מבקר המועצה לראש המועצה:

"דו"ח זה חובק שבעה פרקים מהם שלושה דו"חות מעקב (התקווה: נושאים שנידונו בעבר וזאת ביקורת חוזרת לבדוק אם תוקנו הליקויים שנתגלו אז), כאשר שניים מהם בתחומים מהותיים הקשורים לעבודתה של המועצה.

נמצאו הן במחלקת הגביה והן ברישוי עסקים ליקויים שהעלנו בעבר. לגבי רישוי עסקים הביקורת העלתה כי תחום חשוב זה מנוהל בצורה כושלת. גם לגבי הפיקוח העירוני נמצא כי לא מתבצע בפועל פיקוח ראוי. עוד העלנו כי המועצה משלמת תשלומים עודפים לקבלן איסוף אשפה.

השנה קיימנו ביקורת בשני גופים חיצוניים (התקווה: המועצה הדתית והעמותה לקידום הספורט), שבהם התגלה כי הבקרה הפנימית שלהם חלשה".

 

במכתבו מה- 23.2.10, אליו צורף הדו"ח, כותב ראש המועצה ליו"ר וחברי ועדת הביקורת פומפוזית כדלקמן: "דרכי הניהול בעידן הפוסט-מודרני מחייב להסתכל על סביבת הארגון, הפנימית והחיצונית, בפרספקטיבה של סיכונים (גישת ניהול סיכונים)" ואח"כ מטיל מר רצבי כהרגלו את מלוא האחריות על אחרים, חוץ מאשר לקחת את האחריות על עצמו.

 

להלן עיקרי הדברים מכ"א מהפרקים בהם דן הדו"ח:

 

מחלקת הגביה (ביקורת מעקב)

עפ"י נתוני מחלקת הגביה, נכון למחצית 2009 היו 471 חייבים למועצה בסכום כולל של 9,305,605 ₪ (!!!). כמו כן, יש חייבים שטיפולם מצוי שנים רבות אצל היועץ המשפטי למועצה.

המועצה התפשרה עם נישומה על חיובי ארנונה, מבלי שנושא זה הועלה לאישור מליאת המועצה, דבר שהוא בניגוד לחוק.

המועצה גבתה, ללא כל סמכות חוקית, שיק בסך 1,000,000 ₪ לפקודת "שרונים".

המועצה אינה מקיימת תיעוד יעיל ושלם של מסמכי המקור. מסמכי המקור אינם נשמרים כהלכה. המסמכים אינם נשמרים בתיק תושב, דבר המקשה על שחזור הנתונים.

נמצאו המחאות בטחון שפג תוקפן. נמצאו המחאות ישנות החסרות תוקף. ישנם פגמים בניהול רישום המחאות בטחון, כך שלא ניתן לקיים בנושא מעקב.

סדרי שמירת הכספים והלנתם במועצה אינם ראויים.

בכל הקשור לחיוב ארנונה בגין מרתפים, אין בטוחה כי אי חיוב המחזיקים, עולה בקנה אחד עם צו הארנונה.

 

רישוי עסקים

הטיפול בנושא זה מנוהל בצורה לקויה, מצב החושף את המועצה לסיכונים משפטיים ואת התושבים לפגיעה בבריאותם.

רוב העסקים הפועלים בישוב, אינם ידועים כלל לתברואה, כך שמתוך 229 העסקים הרשומים בגביה, ידועים לתברואה 24 עסקים בלבד, מהם רק ל- 10 יש רישיון עסק (!!!).

תיעוד התיקים לקוי, מסמכים רבים אינם מתויקים ושורר בהם חוסר סדר ונתוני רישוי העסקים במערכת הממוחשבת אינם שלמים ו/או עדכניים.

לא מתבצעת החלפת מידע בין מחלקת הגביה לתברואה בנוגע לעסקים בישוב.

לא מתבצעת אכיפה מסודרת של חוק רישוי עסקים.

 

הפיקוח העירוני

למרות שהמועצה מינתה למן 2003 פקח עירוני ואף הגדילה ב- 2008 את היקף משרתו למשרה מלאה, בתוקף אין במועצה פיקוח עירוני, כלומר אין פיקוח ואכיפה של נושאים חיוניים כגון: הסדרת פעילותם של עסקים, בעלים של בע"ח וכן שמירה על הסדר והניקיון ומניעה של מפגעים תברואתיים.

הסיבה המרכזית לכך היא העדר החלטה אופרטיבית בנושא ואי מינוי תובע עירוני, דבר שלא מאפשר אכיפה מנהלתית ומשפטית.

יתרה מזאת, למרות שהמועצה מעסיקה כבר שש שנים פקח, היא לא פעלה לקיים בישוב פיקוח עירוני. כך לא נקבעו פנקסי קנסות, הפקח לא צוייד במצלמה ולא מונה כאמור תובע עירוני.

יתרה מזאת, המועצה הטילה על העובד שמונה לפקח במשרה מלאה, מטלות שונות, כגון אחריות לגינון הציבורי.

 

החברה הכלכלית לפיתוח תל-מונד בע"מ

דירקטוריון החברה (התקווה: ראש המועצה הוא יו"ר הדירקטוריון) התכנס רק שלוש פעמים בכל אחת מהשנים 2007-8, תדירות שאינה יכולה להבטיח לדעת המבקר ניהול ופיקוח יעיל על החברה.

ועדת הביקורת של החברה פועלת כועדת כספים.

חברי הדירקטוריון עדיין לא אושרו כנדרש בועדה לאישור חברי דירקטוריון במשרד הפנים. משמעות הדבר כי הרכב הדירקטוריון הקיים נעדר סמכות פעולה.

האסיפה הכללית של החברה לא מתכנסת אחת לשנה כנדרש בחוק.

רוה"ח-המבקר של החברה לא מונה כנדרש ע"י האסיפה הכללית וגם שכרו לא נקבע על ידה כנדרש.

נמצאו מקרים בהם בוצעו התחשבנויות עם המועצה, בהם נרשמו בספרים תנועות כספיות ללא מסמכי מקור.

 

ההתקשרות וההתחשבנות עם חברת מצדר

חוזה ההתקשרות מטיל על החברה חובה לפנות את כל האשפה שבתחום המועצה וזאת שלוש פעמים בשבוע. חוזה זה מקנה למועצה סמכות, במקרים בהם יום הפינוי המתוכנן חל בחג, להורות לקבלן שלא לבצע את העבודה (ולקבל חשבון מופחת), או להורות על מועד חלופי.

למרות הנ"ל שילמה המועצה לחברה תשלומים עודפים לצורך "תגבורים", בדר"כ לקראת חגים.

(התקווה: מומלץ לבדוק מיהם בעלי החברה).

 

המועצה הדתית תל-מונד (ביקורת מעקב)

המועצה הדתית לא אשרה עד 5.09 את תקציבה לשנת 2009.

שני מורשי חתימה נדרשים בכל גוף ציבורי לחתום על המחאות, אך במועצה הדתית תל-מונד חותם רק המזכיר ורק בדיעבד מתקבל אישור של מורשה נוסף.

המועצה הדתית מעסיקה שני משגיחי כשרות במשרה מלאה, למרות שיש בתל-מונד רק ארבעה עסקים בעלי הכשר.

אין במועצה הדתית ועדת ביקורת או גורם אחר העורך ביקורת.

 

העמותה לקידום הספורט בתל-מונד (ביקורת מעקב)

העמותה מנוהלת בניגוד לחוק ע"י חבר אחד וזאת כאשר החוק מחייב מינימום שני אנשים.

העמותה שרויה בגרעון ללא יכולת לצאת ממנו עקב הוצאת מפעל החוגים ממנה, שמשמעותה "מכת מוות" לעמותה, מה גם שצעד זה בוצע למעשה ע"י המועצה למרות שמדובר בעמותה פרטית.

נכתב על ידי התקווה תל-מונד , 24/12/2010 09:36  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית , בלוגים ארגוניים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתקווה תל-מונד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התקווה תל-מונד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)