לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012


לאחרונה אני ממש נלהבת מצילום. עוד יותר מפעם. איכשהו אני מצליחה לשלב את זה יחד עם הצבא, המשפחה והחבר. תמיד אהבתי צילום במידה כזאת או אחרת, אבל לאחרונה זה ממש בולט. צילומים עם חברות כל שבועיים, עריכה של תמונות שצילמתי פעם ופרסומן בפייסבוק.

איכשהו, נזכרתי שהיה לי פעם בלוג ושממש נהנתי ממנו כי זה נתן לי במה מסויים להעביר את הרגשות והמחשבות שלי ונזכרתי כמה טוב הרגשתי עם זה.

אז החלטתי לנסות שוב, הפעם להציג את האומנות שלי בפני כל ישראבלוג.

אני לא מבטיחה לעדכן הרבה, בעיקר בגלל הצבא, אבל אני אשמח אם תגיבו ותבקרו את התמונות!

 

אז כמו שהזכרתי קצת יותר למעלה, משום מה מצאתי המון תמונות מאיטליה מלפני כמעט שנה והתחלתי לערוך אותן קצת בפוטושופ. אז הנה מה שיצא-




































 

התמונות שהעלתי צולמו במילאנו, ונציה, ורונה ואיזור אגם גרדה בצפון איטליה.

בקרוב אני אעלה את שאר התמונות!

 

שיהיה שבת שלום,

ואל תשכחו להמליץקריצה

נכתב על ידי Desolation.Row , 29/6/2012 16:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Desolation.Row

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesolation.Row אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Desolation.Row ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)