לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנונימית בשוש :X


זה בלוג שלי . אם לא אהבתם אותו זאת כבר בעיה שלכם. בבלוג הזה אני אכתוב כל מה שאני רוצה ואף אחד לא יגיד לי אם זה טב או לא .

Avatarכינוי:  ^אנונימית אופטימית^

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

&#9829;


החלטתי את מי אני אוהבת ♥

ואני מקווה שזאת החלטה טובה ולא פזיזה .

למרות שאני לא יודעת מה  יקרה מחר או בעוד שבוע ,חודשיים או שנה .

אבל העיקר שעכשו אני פחות או יותר מאושרת ♥♥♥♥♥

נכתב על ידי ^אנונימית אופטימית^ , 13/6/2011 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת אותו או אותו ? :O


 

 

*השמות הם בדווים*

 

אולי התחלתי לאהוב את א' .אבל את ל' אני בחיים לא אשכח אותו,

אני ממש אהבתי למרות שהקשר שלנו לא ממש הצליח , הייתי יכולה לחזור עליו ואני אפילו רוצה לחזור עליו אבל הבעיה שהתחלתי לאהוב את א' וזה דיי מפחיד אותי ומעלה בי זיכרונות שלו .

 

הקשר שלי עם ל' הוא היה חלום שרציתי מלא זמן ובסוף זה קרה אבל אני לא יודעת זה היה דיי זר לי .

אנחנו אפילו דיברנו על אם אנחנו רוצים לחזור ולהתחיל הכל מחדש ואני רומזת לו שאני רוצה לחזור עליו אבל מיום שישי הרגש הזה כבר לא קיים בי .

 

את א' אני מכירה כמעט שנתיים הוא שכן שלי . אנחנו למדנו באותו בצפר אבל אז הוא עבר בצפר , והרי אנשים משתנים וגם הוא השתנה ואיתו גם הרגשות שלי כלפיו. 

אבל מיום שישי , מאותו יום שלא ראיתי אותו כמעט חצי שנה והתגעגעתי אליו הרגש של אהבה שלי כלפייו התעורר .

 

א' אוהב אותי כבר הרבה זמן ואף פעם לא דמיינתי שאני אוהב אותו או החבב אותו בתור בן זוג אבל כנראה שדברים כאלה כן יכולים להתרחש שאתה לא מצפה לזה .

 

אני מפחדת שאולי הוא כבר לא אוהב אותי למרות שחברה שלי שאלה אותו אם הוא אוהב אותי והוא אמר לה כן , אבל הבעיה שהיא שאלה אותו כמעט לפני חודש והרבה דברים יכולים להשתנות בחודש . למרות שאני יודעת שאם א' אני באמת יכולה להיות מאושרת ושמחה כי הוא אוהב או אהב אותי כמו שאני .

 

פעם , המצאתי תרוצים כשהוא התקשר אליי ושאל אותי אם אני רוצה לצאת לטייל איתו טיפה , תמיד אמרתי לו דברים מטומטמים ועכשו אני מתחרטת על כל זה .

אני פשוט רוצה לחזור אחורה ולהיות איתו כמה שיותר .

 

אני ממש מבולבלת כי עם ל' אני יכולה להיות הרבה יותר  , ואת א' אני יכולה לראות פעם בשבועיים אפילו פעם בחודש . ואם ל' אני הייתי ואנחנו נפרדנו כי הקשר שלנו לא עבד בינינו ואת א' אני לא מצליחה להוציא מהראש שלי :<

 

פאק מה לעשות ?

-אנשים תייעצו לי -

נכתב על ידי ^אנונימית אופטימית^ , 12/6/2011 18:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר יפה .. :)


שיר אחד הטובים..

 

למרות שהוא ישן ...

 

נכתב על ידי ^אנונימית אופטימית^ , 6/6/2011 16:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^אנונימית אופטימית^ ב-9/6/2011 08:28
 



לדף הבא
דפים:  

345
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^אנונימית אופטימית^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^אנונימית אופטימית^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)