לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fox Design


• בלוג עיצובים . סטודיו אישי . בלוג עזרה •

Avatarכינוי:  Fox Design - בקרוב .

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

פוסט ראשון . (:


שלוווווווווווווווווום . (:
אז אתם פה בפוסט הראשון של Fox , ואני מקווה שתיהנו . [:
השקעתי מאוד, והכול פה בתוצרת אישית או מתיקיות אישיות שלי . P:
נא לא להעתיק כלום בלי קרדיט, אלא אם כתוב אחרת . *-*
תודה 3> נטע.


באנרים לרשימות ~ ע"י נטע.
תוצרת אישית. שימוש אישי+קרדיט בלבד .

  
  


רקעים לפרו ~ ע"י נטע
למרות שהיום כבר אין פרו, אבל סבבה . OO"
שימוש אישי , מהתיקיה האישית שלי.

  
  
  




מיקס כפתורים ~ ע"י נטע
תוצרת אישית. שימוש חופשי + קרדיט .

  
  


תמונות לעיצובים ~ ע"י נטע
מהתיקיה האישית שלי, חופשי+קרדיט .

   


 

 
 
 
  
   
  




אייקונים ~ ע"י נטע.
תוצרת אישית, לשימוש אישי !
  
  
  




הפוסט מושקע מאוד מאוד, ואני
מאוד מקווה שתגיבו ! D:
לאב יו 3>
~הפוסט יישאר במשך שבוע כדי לאפשר לכם להגיב ולראות את השלטים~
נטע 3>

החלפת שלטים ~


שלכם:













יש לנו מספר מסוים של מנויים, המנוי
החמישי מקבל עיצוב שלם ! (;

נכתב על ידי Fox Design - בקרוב . , 30/4/2010 13:08  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





409

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFox Design - בקרוב . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fox Design - בקרוב . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)