לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז, אתם באים לכאן הרבה? יופי.

Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011


אחרי דור שלם של גברים שגודלו על ידי אימהות. אני לא בטוח עד כמה זה רע שגדלתי לבד
נכתב על ידי , 26/6/2011 21:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בני זונות היו חייבים להזכיר את סבא.

 

 

 

 

 

 

 

                                              שם מישתמש:

the walker

                  סיסמה: 1105

                                                                   תיזכור אותי.

          תזכור אותי?. בבק

                                שה?

תזכור 

        א

              ו

                    ת

                              י

 

 

 

 

שגיאה. סיסמה לא נכונה.                          הינו חייבים

 

מי אתה?.                       בני זונות                   מי אתה?.              להזכיר את סבא

 

 

 

 

 

 

 

אתה רעב?. כן אני ישמח להמבורגר, חצי קילו, אני גווע. אז למה לא ביקשתה קודם?                 .אני לא יודע.

                                                                                                  :)))))))))))). כי אתה בן של זונה וסיממתם אותי ועכשיו אני גוסס

נכתב על ידי , 22/6/2011 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




monky monky

monky monky

gave you mony to big monky

keep it fresh and keep it gold

monky eat you if you'll fail

he'll eat cold bold hot 

he'll eat you normel

without a soul

 

 

 

 

אני חושב שהייתה לי היתגלות אלוהית במסווה של אוננות מנטלית

 

 

 

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

סתום תפה                                                                                חזרנו מי פרסומות

 

               ברקחיעםן'יכ 

                                       שלם אני דוקטור סוס! ואני..

                                                                        יאנוס לך את האימא

                                                             :)))))))))))))))))))))))))))))))) איזה כיףףףףף ליייייי

סתום תפה

נכתב על ידי , 10/6/2011 23:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,543
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe walker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the walker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)