לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

nati wtf




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010


חולה.......................

נו........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהו........

נכתב על ידי nati wtf , 13/5/2010 14:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואטץ אפ דונאלד


  

 

מקורה כולם

אני יודעת שאפאחד לא נמצא בלוג אבל בכל

זאת הקמתי אותו הרגע אז לא נשמיד אותו

קבלו שיחה ביני ובין אחותי לי יקראו פס ולה יקראו הופ

 

פס:היי הופ וואטץ שייקינג?

הופ:היי פס מה קורה בובה?

פס:נורא משעמם לי בחיים האלה אז פתחתי בלוג מה דעתך עליו?

הופ:לא משהו סיס

פס:טוב לאנורא לא אכפת לי אם מישהו לא אוהב פשוט משעמם

לי מאוד קלטי תמונה

 

 

 

הופ:טמטום wtf

פס:טוב אנחנו הלכנו "לבלות" צ'או

נכתב על ידי nati wtf , 2/5/2010 19:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

sooooo

אני אקצר קוראים לי נטי אני בת .....

אוהבת......

ושונאת .....

פתחתי בלוג כי משעמם לי נורא ואין לי מה לעשות

מי שרוצה יקרא מי שלא רוצה מוזמן ללכת

אני לא בקטע של לספר הרבה

אני יותר בעניין של תמונות מוזרות או סתם תמונות שאני אוהבת

and that's all for naw

נכתב על ידי nati wtf , 2/5/2010 16:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nati wtf

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnati wtf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nati wtf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)