לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהא.. מה שתגידו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

אז מה בלוג , הא?


בלוג חדש + שיר חדש = התחלה חדשה?

http://www.youtube.com/watch?v=oEVr_c7rMaM&feature=player_embedded

יש לציין שהם המהמם .. המילים אח המילים.

אני לא בטוחה אם יצאתי פטטית או לא בזה שפתחתי בלוג , במיוחד שבפעם האחרונה שפתחתי פרצו לי אליו וכתבו בגדול: " הסיסמא שלך קלה מידי" -_-

טוב נו אם כבר אז כבר. 

אני אנצל כול שניה מהבלוג הזה כדי לפרוק מעליי את החיים הכ"כ "שמחים" שלי (: .

ובתור התחלה

עאעאעאעאעאעאעאבמבעמבמעמבמלעמהךמגך !@##$%^

כן .. נו מה מחר בגרות בביולוגיה . למדתי גם משו. כאילו שיכלתי להתרכז שהחברה הכי טובה שלי ואהבה הכי גדולה שלי מתנחלים כול היום איתי ומתנחלים אחד על השני .

נחמד לי מאוד ~האהאהא פסימיות ~ D:


 

בינתיים פה . 

נכתב על ידי ג'לי זה בריא , 10/5/2010 20:49  
1927 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ג'לי זה בריא

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'לי זה בריא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'לי זה בריא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)