לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"כאילו היה זה סוכר על פצע סגור" - ד.סנדרסון

כינוי:  relief

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

יותר מזה


הלוואי שהייתי יותר מלהגיש לאנשים בחיוך, עוף, בשר, קציצות, דגים.

הלוואי והיו דברים לצפות להם במהלך השבוע מלבד הקוסקוס עם החומוסים בחמישי בצהריים.

 

אני קצת מעבר לכוכב נולד 8 שכולם רואים במקום לעשות חזרות, לחקות אנשים, להשתתף במופע סיום בשביל אמא, לאכול בלי סוף כאילו כל ה8.5 ק"ג האלה לא שווים כלום, והלוואי שהייתי גם יותר מזה.

 

הלוואי שהייתי יותר מלהתעצבן על אנשים שדורכים לי על הלכלוך שאספתי עם המטאטא ומפזרים אותו לכל עבר.

הלוואי שהייתי יותר ממה שאני, עם קצת יותר ביטחון, פחות מחשבות וחיים.

 

אסקפיזם עד שהמציאות תיהיה שווה את זה, כנראה שאני אצטרך לגרום לזה לקרות .

זה היה אמור להיות ארבעה ימים של ים עם חברות ולילה לבן עם יהודית רביץ וגידי גוב, אבל זה לא נורא,

העיקר שאני אעשה מה שאמא רוצה למען הקהילה, על מי עובדים כאן? כי אני אישית לא מצליחה להאמין לשטות הזו,

זה נגמר מחר, תודה לאמא, זה נגמר.

 

 "הלוואי שהייתי עמוק כמו שאני יומרני" - שלומי שבן.

 

נשבר... שלהלהלה באב שיבאב, נשבר.

נכתב על ידי relief , 1/7/2010 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrelief אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על relief ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)