לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך אני יכול לתאר את זה ב-255 תווים שכבר עכשיו ירדו לי 55 תווים, אני יודע! אני יכתוב מישפט מפוצץ כדי להישמע חכם! "אנשים אוהבים את מה שאין להם, אני לא פילוסוף אני חכם", כן, אני הולך לנצל כל תו ותו, הבלוג הזה היה על החיים שלי, יש לי עוד בלוג לסיפורים שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

אנורקסיה


זה הפוסט השני שלי (דקה אחרי שפתחתי את הבלוג אבל בכייף) אני רוצה להגיד משהוא, משהוא שאני חושב עלו הרבה זמן, או יותר נכון ניגעל מימנו הרבה זמן.
יש פה, כן ממש פה בישראל בלוג כמה מאות של בלוגים על אנורקסיה, שמעודדים אנורקסיה שמתעדים מסעות לרנון לא הגיוני ומוגזם אני לא ישקר, אני אוהב נשים רזות, לא שיש לי בעיה אם שמנות כן?, אבל גם אם אתן חושבות שאתם שמנות יש דרך להרזות את עצמיכן! לא לאכול שלושה ימים, או לענות את עצמיך כי אכלתה קובית שוקולד, זה ממש מוגזם.
אנורקסיה זה דבר מכוער!, זה להיות שלד, ומי רוצה להיות אם שלד?.
ואני שואל את עצמי למה, למה הם עושת את זה לעצמם?, בישביל שאיזה בן בשיכבה יחשוב שהן כוסיות?, בישביל שאיזה סנובית לא תרכל עליהן מאחורי הגב? בישביל זה ליסבול?
אנורקסיה זה פחדנות, או יותר נכון עצלנות, בימקום לאכול בריא ובצורה מסודרת ולעשות ספורט, הם פשוט לא אוכלת בכלל, והורסות לעצמם את הגוף.
אם מישהיא אנורקסית קוראת את זה, אני מתחנן, מי כל הלב שלי, די! תפסיקי להרוג את עצמיך, לכי לאכול!, את יפה, אני בטוח שאת יפה, ואם מישהוא לא רואה את היופי שלך, אז הוא לא שווה את המאמץ.
נכתב על ידי , 12/5/2010 18:24   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, מפגשי ישרא-בלוג, ביקורת, בית ספר, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום


היי, מה קורה?
הבלוג הזה היה על החיים שלי, אז אני מניח שאני צריך להציג את עצמי? טוב אז ככה: אני בכיתה ח' בלונדיני מטר 60 ומשהוא לבן במיוחד רזה, אני כותב וDJ, מת על מוזיקה.
זה הבלוג השני שלי, אני יעדכן אותו פעם ביום או ביומיים, פתחתי את הבלוג הזה כי היתחלתי לעלות פוסטים על היום שלי ודברים שאני חושב עליהם וזה היתנגש אם השירים שלי והסיפורים שלי אז החלתתי ליפתוח עוד בלוג.

אז.... ילאה ביי

דרך אגב, אם בא לכם ליקפוץ לבקר, זה הקישור לבלוג הראשי שלי: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=688752
נכתב על ידי , 12/5/2010 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 27




115
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המתמודדים , עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhi! i's my אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hi! i's my ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)