לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דן שוהם (פישר)

גיבורי גיטרה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010


חשוב לי לציין שאני מביא לבלוג זה נתונים אובייקטיבים על הגיבורים ואת דעתי האישית על דרכם:שירים להקות סגנונות פרויקטים וכו.' כך שאם כתבות אלו יתרמו להרחבת הקשת המוזיקלית שלכם אז קיבלתי את שכרי ואין מטרתי לעצבן אף אחד ו"לרמוס" את גיבורי חייכם וכן אני מעריך את "סלאש" בדרך שלי.. 
נכתב על ידי , 21/5/2010 00:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיטרסיסטים intro


אוו איך להתחיל ?
אז קודם כל אני רוצה להגיד שאת הבלוג הזה פתחתי משתי סיבות :
האחת, אהבתי הבלתי פוסקת ל"גיטריסטים" ולא אני לא מתכוון ל"אבי סינגולדה "הישראלי ולא ל"סלאש" הבין לאומי אל לאותם גיטריסטים שמביאים את תמצית הכישרון שלהם למרכז הבמה .בכלל אני טיפוס מאד אינסטרומנטלי למרות שבחיי האישיים אני מאד אוהב לדבר ולחפור אבל במוזיקה אני אוהב שהאומן נותן לך כיוון מינורי או מזורי אבל את התוכן אתה יכול למלא לפי העיניים והלב שלך לעתים אתה יכול להכניס באותו שיר כאב כעס וגם שמחה כמובן בפעמים שונות,.
הרומן שלי עם גיטריסטים דווקא התחיל בטעות ,אני כל חיי בהייתי מכור למוזיקה גם אחי הוא כזה ותמיד הייתי "הזה "שמכיר ושיודע את כל השירים והאקורדים והלקות החדשות וגם הלא מוכרות ויום אחד כשהייתי במכינה קדם צבאית באיזה קראוון של חבר תפס אותי עטיפה של דיסק של"ג'ו סטריאני הלא הוא אבי הרוחני המוזיקלי מאז ועד היום כבר 10 שנים ויחד איתו "vinnie moore"  דיסקים אלו שכבו אצלי איזה כמה חודשים באיזה מקום במחשב(כאן חשוב לציין שאני בעד זכויות יוצרים של אומנים אך לצערי קטגורית "גיטריסטים" בחנויות בארץ מקבל חצי או גג שורה באיזה פינה צדדית בחנות,כך שדיסקים כאלו צריך להשיג בחו"ל או רחמנא ליצלן באימיול ) באותה תקופה הייתי מכור למטאל משהו קצת חריג בציבור הדתי לאומי (אני מדבר על יותר ממטאליקה או מנירוונה(להרבה אנשים שלא מבינים הם נחשבים מטאל,קורה) ולאט לאט ברבות השנים הצטבר אצלי אוסף די מכובד של גיטריסטים מכל הדורות והסוגים מתקופת האבן : אל די מאולה'גון מקלפלנד ,סטיב אוו , לימי הביניים כמו ג'ו סטריאני ,סטיב ואי,אינגוואי מלמסטין...עד למאה הקודמת :ג'ון פטרוצי ,פול גילברט,אנדי תימונס...ועד לדור הצעיר :דייב ויינר (הגיטריסט של סטיב ואי) וכן הלאה ומוכרח לציין שכל יום אני מגלה מישהו חדש ,ואז החלטתי שפה בארץ יש קצת חוסר בידע על העולם החוצוני הזה ולכן החלטתי לכתוב בלוג זה בו כל פעם אתרכז בגיטריסט אחר ואשתדל שזה אתעסק בהרבה גיטריסטים שרדרים שלא קיבלו את החשיפה המגיעה להם אז שיהיה בהצלחה "......lets rock "
נכתב על ידי , 21/5/2010 00:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 41




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , המתמודדים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדן שוהם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דן שוהם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)