לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של ברבי לאן?...


הבלוג נפתח לפני די הרבה זמן , הוא פה רק כי אין לי את מי לשתף במה שעובר עליי . אז תזרמו איתי .. :)

כינוי:  NikkiTheStrange

מין: נקבה

Skype:  אם אתם באמת רוצים , תבקשו ... 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

אממ


אוקיי אז ככה..

למרות שאני לא כותבת פה בכלל בזמן האחרון, אני חושבת על הבלוג כל הזמן. אני חושבת על הפוסטים, התמונות והשירים. החלטתי לפתוח בלוג חדש, שהוא יותר אני. פחות מתבכיין ומתלונן ושטחי ויותר אמיתי, עמוק ובוטה. בגלל שחשפתי את הבלוג לאנשים - מה שהתברר כטעות - אני לא באמת מרגישה בנוח לכתוב פה את כל מה שאני חושבת.

ולכן בפעם האחרונה אני אכתוב כאן על חיי מרובי הפעילות (לא.)

סיימתי י"א - ממוצע 79, חסום בספורט, לא משהו מיוחד. קיבלתי 3 תעודות הצטיינות חברתית ואני ממש מרוצה מעצמי על זה.

אמא מתכננת להתחתן, משום מה אני לא שמחה בשבילה, בכלל כל הרעיון של איחוד משפחות מעורר בי בחילה.

אבא ואשתו מצפים לבן, אח קטן לאח הקטן השני שלי מאבא ולאחותי שתידרס אינשאללה.

הוא מצופה להגיח לאוויר העולם בדיוק בזמן שאני בפולין ע"ע ספטמבר הקרוב.

 

טוב הבלוג החדש כנראה יכיל את כולי, השמחות, הבכי, הפחד, החששות, הסיפורים, הפנטזיות, הבוטות והשירים.

אני אשאיר את הבלוג פתוח ואם מישהו רוצה את הכתובת לבלוג החדש (אני בספק) תכתבו בתגובות.

 

ביי.

נכתב על ידי NikkiTheStrange , 20/6/2011 13:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





577
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNikkiTheStrange אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NikkiTheStrange ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)