לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לגעת.


Just a chance that maybe we'll find, better days

Avatarכינוי:  אפוקליפסה

בת: 29

MSN:  תבקשו יפה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

אמת קטנה תעמוד זקופה


לא רוצה להכנס למיטה. לא חושבת שאצליח לישון. בכנות? אני פשוט פוחדת לקום מהכיסא של המחשב. מחפשת תירוצים להשאר. והלוואי שהיה לי למי לכתוב את זה. אני דואגת לך וזה לא עוזב אותי.
ואתה רחוק ואנחנו רשמיים. ואני רוצה שמישהו יחבק אותי וילטף לי את הראש וייתן לי לבכות ויגיד שזה בסדר, שאני בסדר. שהכל יעבור. ואחרי שהדמעות שלי יהיו יבשות, ייתן לי יד ויגיד לי שעכשיו אני צריכה להתחיל להתמודד. ויכוון אותי. אני מרגישה כל כך אבודה ולבד. וזה קצת אבסורדי שאני רוצה יחד כי אני לא מספרת לאף אחד ולא משתפת ורוצה להתמודד עם הכל לבד ושאף אחד לא ידע. וזה סותר. אני יודעת. לא יודעת מה לעשות, אני לא מרגישה טוב. פיזית, רגשית. ווטאבר. אני מרגישה בעיקר לבד. ונואשת יהיה איתי מישהו, ועם פרנציפ חזק מידי כדי להרשות למישהו להתקרב. כזה דפוק.
אני לא רוצה ללכת לישון. הלוואי שמישהו היה פה.

נכתב על ידי אפוקליפסה , 25/7/2014 01:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפוקליפסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפוקליפסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)