לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא פה ולא שם

אין מה לקרוא פה , להמשיך הלאה......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

IVEX


תמיד אחרי הנפילה צריך למצוא איך לקום

הרבה פעמים לא מוצאים

נשארים שוכבים ומתבוססים בייאוש ובדכאון.

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

למזלנו המציאו לנו כדורי פלאים

כל דכאון , יאוש , אומללות וכל כאב אחר

יעלימו מאיתנו חיש מהר

בדרך יקחו גם את התקווה , החשק והאושר

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

אז השנים יעברו ולא תרגיש כלום

תשב כל יום ותבהה

תסתכל מסביב ושום דבר לא תראה

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

העיקר שתחיה

הכי חשוב שתחיה

יותר מכל דבר , תחיה

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

עולם כמנהגו נוהג

בטן חתוכה ומדממת

חוזרים שוב לשורות ה"חיים"

שוב למלא את החור באטימות ובאפטיות

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

מה שלא תעשה תמיד יהיה מי שיתלונן

הלוואי ומודעת האבל הבאה תישא את שמי

 

אבל הרי מה זה משנה איך תחיה , העיקר שתחיה

נכתב על ידי kalika , 27/11/2010 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט חצי שנה


חצי שנה עברה מהפעם האחרונה

הצלחתי לאזן את עצמי איכשהו ,

בלי לחץ , בלי התרגשות , פשוט לחיות

 

ואז , כיאה למטומטמת שאני החלטתי להתאהב

זה כל כך דבילי !!

אין לי אמון באנשים , אף פעם לא היה

ואמון בגברים בכלל אין !!

אז מצאתי לי גבר , התאהבתי עד מעל לראש

ועכשיו הרגשות שלי מחרפנים אותי

אוהב אותי , לא אוהב

רוצה אותי , לא רוצה

 

אני רוצה שיהיה איתי ולו יש עוד חיים

 

למה אני לא מקבלת את זה ???

 

אתמול היה לילה מדהים , כשהתעוררתי

בשבע בבוקר המיטה הייתה ריקה

וככה גם אני

שלחתי לו הודעה , הבטיח לבוא יותר מאוחר

אני לא מאמינה לו .

 

למה הייתי צריכה להתאהב ?

אני לא מצליחה לשלוט בדמעות וברגשות שלי

כבר שעתיים וחצי אני בוכה

לא בגללו , בגללי ...... אני המטומטמת שפתחה את הלב

אני הדפוקה שחשבה שיש לה זכות להיות נאהבת

למרות שכל החיים שלי הבהירו לי שאין לי את הזכות

 

ושוב הדילמה , לא ממש דילמה כי אני יודעת בוודאות שאני לא רוצה

להמשיך להרגיש , לנשום , לחיות

 

אבל.....

 

מה עם הילדה ? מה אני עושה ?

 

תודה לאל (כן על זה אני מודה לך זונה שבשמיים!!) שהיא לא בבית היום

אז אולי היום זה היום הכי טוב

היא לא תראה , לא תשמע , לא תדע

היא צעירה היא תסתגל למצב החדש

עדיף לה בלעדי מאשר איתי

גם לי עדיף בלעדי

 

החיים זה חרא של דבר

קשה לי להאמיןי שיש גהנום נורא יותר מזה שאני חיה בו כבר 36 שנה

 

ההפכפכות של הרגשות שלי

התזוזות הכל כך קיצוניות מאושר לדכאון

גמרו לי את כל הכוחות הנפשיים

אני רוצה רק להתקפל לתוך עצמי

לקמול ולא להיות יותר

לא להרגיש יותר , כלום !!!

נכתב על ידי kalika , 27/11/2010 09:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  kalika

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkalika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kalika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)