לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מבולבל מעל הראש


כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הייייייי אנשים


הייייי אנשים מה מצב טוב אני כבר פחות פה בבלוג ......

 

אני רוצה לעוצי קצת מהלב טוב אז כחה אני יצתי בפעם השלישית מהארון ויתהבתי במישהו ששיקר לי במשך תקופה קצרה אבל כועבת ויש לי חבר חדש נירה לי חחחחחח אני גם קצת מבולבל בקשר לאנשים שלידי .......

 

 

טוב אז נתחיל מיציה השלישית הארון :

זה היה יום שלישי לא זוחר את התאריך המדויק אבל אני מתופל עצל פסיכולוגית נחמדה חבל על הזמן טוב ודיברתי איתה על זה שאני הומו וכול זה והיה לי פגישה קבוצתית עם ההורים והפסיכולוגית ואמא שלי אתחילה לדבר על זה שאני רגועה ואני אמרתי לה שממש לא אני ממש לא רגועה אז איה אמרה שאני כבר לא משתף אותה וכול החרה אזה של ההורים אז אמרתי לה שאני לא יכול לשתף אותה כי כבר בתי ואמרתי לכם את זה פעמים ואתם לא תקבלו ואז אתחלנו ליפתואח את זה שאני הומו וזה שאני ''לא בתוך בעצמי'' אז סימנו את השיחה ואני ואמא שלי יצנו מהחדר אמא שלי רעדה כולה ואתחילה לומר שאני סתם מחניס את השתויות האלה לרואש שליואיה  שאלה אם אני מסקים לספר לאבא ואני אמרתי לה לא אז ניחנסנו להוטו ואחותי ואבא שלי ישבו באוטו ואימה שלי סיפרה לו והוא אתחיל לומר שאני לא כזה שאני חכה ואני חכה ניסה לארות לי שאני ''סטריט 

נכתב על ידי , 23/3/2011 08:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





539
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילד מיסטורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילד מיסטורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)