לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חור הצצה


אם כבר לפתוח פתח לחיים שלי בפעם הראשונה אי פעם אז כנראה שזו הדרך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

דרך


הדרך הזו שאני גומע על הכביש המהיר

ובמיוחד פיתול אחד מסויים שבכביש 4 ועוד בשילוב מוזיקה בווליום 24 (שאותה אגדיר חזק +)

טוענת אותי.

 

באופן מסויים הדרך הפיזית, המהירות, הפיתולים והתנועה עוזרים לי לנוע בדרכים שעברתי במגוון תקופות.

אני יודע שזה נשמע קיטש' דוסון קריקי - בנות גילמורי - 90210. ואולי כי אלו באמת הברכיים שעליהם גדלתי ועוצבה לי התודעה שמצריכה גירוי רב חושי כדי שאוכל להתעמק בדברים שעברו עליי (זה נשמע הגיוני בכלל או שאני סתם מגבב פה שטויות?)

 

בכל מקרה היום כשעברתי בפיתול ושמעתי את "יומן מסע" איכשהו נדדתי למסע שלי לפולין. אבל זה בכלל לא היה למסע עצמו. יותר לאנשים ולנעורים ולתחושת המשמעות והחיפוש, החקירה והלמידה, התחושה של החוויה הייחודית והאישית בתוך החוויה הקבוצתית. בהחלט התנסות חד פעמית שאין שנייה לה. ושוב, אינני מתייחס לחלק של פולין כלל.

 

מבלי לחפור רק אמקד:

באינספור דרכים צעדתי בתקופת חיי הלא ארוכים עד כה. חלקם דרכי טרשים וחלקם שבילי עפר, חלק כבישים סלולים וחלקם ביצות סבוכות. לעיתים צעדתי אחד בין אלפים לרוב צעדתי עם דבר פרט לצל שלי שאירח לי חברה. לשמחתי או יותר נכון לגאוותי איני מצטער או מתנצל על אף דרך בה בחרתי והיום סוף סוף אני שמח לומר שאני מתרגש כבר לקראת הצעדה הבאה (פרטים בהמשך סטיי טיונד).

 

איזה כיף זה תובנות של 6 בבוקר בכבישים.

 

*אל תתרגלו לאופטימיות כמו שאמרו חכמים "this too shell pass" אבל לפחות עד אז אני אנצל את פרץ החמימות הזו לאחל שנה טובה - והפעם עם תקווה אמיתית שיש סיכוי שהיא באמת תהיה כזו.

נכתב על ידי ברונו , 10/9/2010 06:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ברונו

מין: זכר




290
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברונו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברונו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)