לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm only human.


What comes around - Goes around..

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

The more I try, the less I get.


I don't know what to feel.

רגע אחד הוא עושה אותי לבחורה הכי מאושרת ומחייכת שיכולה להיות בעולם,

ורגע שני הוא יכול לגרום לי לצעוק ולבכות מעצבים.

ככה זה אמור להיות אחרי שנתיים ביחד ? ריבים, בכי, כעס, שמחה, צחוק, אהבה ?

הוא נהפך להרגל, הרגל שאני מאוהבת בו,

הרגל שאני לא יכולה לשרוד יום בלעדיו.

אנחנו מתעצבנים משטויות, רבים על הדברים הקטנים עד לגדולים ביותר,

ויום למחרת אנחנו שמחים וצוחקים ורק כיף ביחד.

אני מרגישה מבולבלת, האם זה מה שצריך להיות אחרי שנתיים ? :\

למען האמת אין לי מושג למה אני רושמת את כל זה כאן..

כי לדבר איתו ? יוביל לעוד מריבה חסרת טעם. עם חברות ? איזה חברות, איבדת קשר כמעט עם כולן.

השנה הזאת עשתה לי רע בכל מובן אפשרי, ואם לא הבגרויות האלה הייתי עוזבת את הטכני. 

אני לא יודעת מה אני רוצה, מעצמי, מאיתנו.. נמאס לחשוב על זה.

נמאס לפגוע ולהיפגע, בל מצד שני אני לא יכולה בלי האהבה שלו, המילים והחיבוקים.

אני זוכרת מישהו שאמר לי שאני הבחורה הכי מתוסבכת שהוא אי פעם הכיר.

רק עכשיו אני מבינה כמה הוא צדק בזה :\

 

עבר המון מאז הפעם האחרונה שרשמתי, שהיה חשק לפרוק..

כל כך הרבה שאת האמת אין לי רצון אפילו להיזכר בהכול ולרשום.

 

 

 

 תמונה אחת (בערך) ועוד הרבה בפוסט הבא, אם יתחשק לי לעוד אחד.

 

נכתב על ידי , 16/6/2011 22:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,739
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSonia :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sonia :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)