לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היום לילה לבן מחר נלך לישון?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015



זה היה ניסיון נחמד,

והוא עזר לי להבין שזה לא המקום הנכון לחזור לכתוב בו.

יש פה עבר שעוד לא התגברתי עליו והוא עוצר ומושך אולי אליו קצת.

בייביי

נכתב על ידי נודלסית , 19/11/2015 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסיכולוגיה חיובית ואני


אתמול כשרצתי נזכרתי בלפני שנה וחצי-שנתיים כשהתחלתי להיכנס לכושר ריצות. לא הייתי בכושר של 10K, וגם היום אני לא, רק שאז לא ידעתי שאני מסוגלת להיות. אז הופתעתי מעצמי ומהגוף שלי, הייתי גאה והתמלאתי אדרנלין וכוח רצון.


 


חראם על כל הפתקיות שהייתי רושמת אחרי ריצות כאלה ותולה על הארון.


'קל לי', 'כיף לי', 'אני השראה' וצ'יפנוקים כאלה,


נראה שאצטרך לשכתב אותן בדם יזע ודמעות. טוב, בעיקר יזע.


-


וחשבתי, כבר לא בהקשר הריצה, שאני מתגעגת לעצמי הכותבת, 

שאם אני מדברת אז הכל חלקים וכשהם מתחברים זה כבר מתפצל בין אנשים ששומעים,

והשטף הזה, 

הוא נעים.

אז תודה לך מורן, את לא יודעת אבל השטף שלך הזכיר לי אותי.




נכתב על ידי נודלסית , 19/11/2015 15:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נודלסית

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנודלסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נודלסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)