לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All the things you’’ll never know.



Avatarכינוי:  Winter..

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

Loving Memory.


לפעמים יוצא לי להזכר בזמנים שעברו,בזמנים מאושרים
ובאמת להתגעגע לזה,להבין אילו דברים נכונים ולא נכונים עשיתי אז.
וכל כך מתחשק לי לחזור לתקופה הזו,ופשוט לעשות אותה
יותר טובה,או להחזיר אותה..
אני כל כך הייתי רוצה לעשות את זה,כי זו הייתה התקופה
הכי טובה בחיים שלי,באמת.
למרות שצריך להסתכל על ההווה ועל העתיד,אסור לשכוח
שגם העבר,למרות שהוא עבר,הוא חלק מההווה והעתיד שלנו...
כן,זה קשה לא להתגעגע לפעם,שהיה יותר טוב.
 
 
I've never knew what it was to be alone
, no Cause you were always there for me
 You were always there waiting
 But now I come home and it's not the same,
no It feels empty and alone
 I can't believe you're gone
נכתב על ידי Winter.. , 16/6/2010 14:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

49

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWinter.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Winter.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)