לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOST


בואו נקפץ עם עזים בשדות של יוגורט.

כינוי:  שיבר שבור

בת: 32

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

24.12.12


כולם היו כל כך אופטימיים. וכל הזמן יושב לי בחזה איש קטן שצורח "אל", ובכל מיני רגעים קטנים ביום הוא מופיע וצודק כל כך שזה מכעיס. איך אתמול חשבתי על שורות כמו: הלוואי ותדביקי אותי. אולי ככה כל הרסיסים שאני ייתאחו מחדש. הלוואי ותדביקי אותי בגרון אדום ועיניים נוצצות. ואולי יכאב לי לדבר מרוב צחוק ויעקצץ לי האף מרוב אושר אלו הרגעים הקטנים.. אני מרגישה כמו צבי מול פנסי משאית פול-טריילר קפואה.מבועתת. יודעת שאני לפני התנגשות בשיא המהירות. ללא יכולת לברוח כולם גוררים אותי לאופטימיות. גם אננ גוררת את עצמי. שכחתי כבר איך להיות נורמלית שאני כל הזמן דרוכה כמו קפיץ. לרגע שבו אשמט ואצנח לעבר הרצפה. אולי הפעם אחמוק מבלי להתנפץ, או לפחות אלחם יותר בזמן הנפילה. רציתי לבכות. כמו שאני יודעת. שאף אחד לא ישים לב. ולכאוב את הכל החוצה ובדרך כל הזמח הרגשתי לא מספיק נורמלית, לא מספיק בסדר. לא מגיעה קרוב לרף. היא חייכה, אני חייכתי, וזה היה בלצי רצוני ואני כבר מרגישה את ההתחלה של מפולת האבנים, את קרקוש החצץ... ואני קפואה מהפחד. ומהכאב. והקור. רציתי נורא להתאחות בחזרה. אנני לאט לאט תוהה אם זה אפשרי בכלל פיזיולוגית-פילוסופית שחר.
נכתב על ידי שיבר שבור , 24/12/2012 23:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של impious ב-24/12/2012 23:59
 





10,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיבר שבור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיבר שבור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)