לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


we accept the love we think we deserve

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

לחברה הכי טובה שלי


לחברה הכי טובה שלי,

לא סתם קוראים לך ככה, את באמת הכי טובה שיש

כל כך טובה שאני לא מצליחה לגלות לך את הסוד הכי גדול שלי

הוא יפגע בך, ובי ובנו

אבל קשה לי כבר בלעדייך, וזה לא פשוט לא לדבר

 

אז עדיף לכתוב מאשר לריב, וגם ככה אנחנו כבר לא מדברות

את לא יודעת מה קורה איתי,אני לא יודעת מה הולך איתך

אז אני אומרת מה יש לי, למה אני מגעילה, למה אני מרוחקת ולמה אני קרח

 

הוטרדתי מינית,

ולא, אני לא מדברת על סתם מועדון או איזה פאב מסכן

אני מדברת על הטרדה מינית אמיתית, 

כזאת שלא יודעים איפה נקברים, ורק מחכים שמשהו יזוז

כן כן, תאמיני או לא זה אשכרה קרה

 

ולא סיפרתי עד עכשיו כי לא רציתי לפגוע בך, או בקשר שלנו 

אבל עשיתי ההיפך וזה קרה

ואנחנו כבר לא מדברות כמו פעם

אז מה זה משנה? הרי גם ככה לא תראי את זה

אז הנה אמרתי את זה

הוטרדתי מינית

ובגלל זה אני לא מדברת איתך

ובגלל זה אני רבה איתך

ובגלל זה אני לא איתך

 

אבל לי נמאס

כי גם את כבר לא איתי

ואני צריכה אותך לידי

לא רק פיזית

 

בקיצור, 

הוטרדתי מינית

ואנחנו כבר לא באמת חברות

אלא שם רק כשצריך משהו

 

אז בקיצור חברה יקרה,

סליחה שלא אמרתי, 

וסליחה שהתרחקתי

אבל תנסי להבין

הוטרדתי מינית

נכתב על ידי , 6/4/2017 19:04  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של funnygirl ב-11/4/2017 21:44
 





5,659

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfunnygirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על funnygirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)