לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן..אני הומו



כינוי:  הומו לא גאה..בנתיים

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

סתם פוסט


האמת..שאין לי כל כך מה לחדש ...

אבל באלי לכתוב פה..סתם לכתוב בלי שום משמעות.

אבל אין לי.!

 

מי שקורא פה ...בבקשה תייעצו לי מה לעשות.

 

לפני הצבא..היה לי מאוד טוב..גם עם זה שאני הומו..גם בעבודה..והמשפחה והכל היה כיף..ועדיין רציתי להתגייס.

לא בשביל לתת למדינה...כל עוד גלעד שליט בשבי אני לא רוצה לתת למדינה הזאת כלום.!

אבל רציתי להתגייס כדי להכיר אנשים חדשים..לחוות חוויות חדשות..וגם בגלל שכל החברים שלי מתגייסים.

אבל מרגע שהתחלתי את הסדיר שלי ממש ממש רע לי.

אני לא אוהב את האנשים..לא אוהב איך שמתייחסים אלי..מפריע לי שאני צריך לישון בבסיס 3 פעמים בחודש ולעשות שמירות ומה שהכי מפריע לי זה השבתות ושרואים כל חייל כמכונה שמהשעה 8 עד 5 וחצי אפשר להעביד אותו בלי סוף...בלי טיפה להתחשב בכמה כוח יש לו או אם או מרגיש לא טוב היום וכו'..

 

יש אנשים כל כך אוטמים בצבא..ואני יודע שהקרביים סובלים הרבה יותר והסבל שהג'ובניקים עובר זה כלום לעומתם...והם נלחמים..וסוגרים 1000 שבתות וטוחנים הרבה יותר שמירות..

אבל יכול להיות שהקרביים באמת מסוגלים לשאת את כל זה..ואני..עם כמה שאני ג'ובניק ובא לכולה 8 שעות צבא..קשה לי מאוד.

בכל יום בשבוע אני נכנס לדיכאון כי אני יודע שיש לי צבא ..ואני צריך לחזור למקום המגעיל הזה...שאפחד לא שם עלי..ואני רק מישהו שבא לעבוד בשבילם.

 

די נמאס לי!

 

אז הפתרון היחידי שראיתי הוא לצאת מהצבא..

 

מצד אחד - כל הדכאונות האלה יכולים להרוס לי את כל החיים..אני יכול להשתגע ולגרום לעצמי לעשות דברים שאני לא רוצה לעשות.

 

מצד שני - אם אני יצא , הרבה אנשים לא יראו את זה בעין יפה ולא יבינו כמה היה לי רע וכמה המפקדים שלי היו אטומים בקשר לזה.וגם אני יודע שכשחברים שלי ישתחררו אני ממש אקנא בהם שהם הצליחו לעשות צבא ואני לא .

 

אני באמת כבר לא יודע מה לעשות..פניתי לקב''ן הוא לא ממש עזר לי...רק החמיר את המצב שלי וגרם לי להבין שהצבא באמת חרא ואין מה לעשות..פשוט אין מה לעשות...לסבול 3 שנים.!אז..לצאת? לא לצאת....לא יודע אוף!!

נכתב על ידי הומו לא גאה..בנתיים , 24/7/2010 01:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה התעללות!!


אשכרהה מתעלליםםם ביייי

אני שונא תצבאאאאאאאאאאאאאאאאאא ונגדים בעיקר!!!

 

נקח''לללללל הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

נכתב על ידי הומו לא גאה..בנתיים , 9/7/2010 04:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדתתתתתתתתתתתתתתת


טוב....אז סופסוף עברה שנה...תמיד רציתי להגיע לגיל 19

אבל פתאום שהגעתייי כבר לא באלי יותר..השנה הזאת עברה כלכך מהר..ובכלל 19 שנים עברו בטיל!!

מעצבן שככל שאני מסתכל אחורה אני מבין שפעם החיים שלי היו הרבה יותר טובים.

אז זהו..קצת עצוב לי שאני כבר בן 19..ואפעם לא היה לי חבר!! 19 שנים אני חי ועוד לא הרגשתי מה זה להיות מאוהב/נאהב.

 

אבל אני מאמין שבקרוב יהיה לי מישהו..בקרוב אני אדע סופסוף מה ההרגשה.

אז זהו...יש לי יום הולדת..וחגגתי אותו בעבודה..כמו ילד מפגר,מחר יהיה יותר טוב..

 

אני מתכתב בערך חודש עם מישהו מהצ'ט..שממש הרגשתי חיבור אליו בהתחלה.

הוא בן 29..והוא נראה דיי טוב..לא כמו שאני אוהב ..אני אוהב שחומים..והוא לבן בלונדיני..אבל אפשר להתסדר עם זה..המראה זה לא הכל.

אבל מה שמפריע לי אצלו,שבכל שיחה שיש לנו ביחד הוא מדבר על סקס.

כל היום סקס סקס סקס..כאילו זה הדבר היחיד שהוא רוצה ממני.

ואני ממש לא מחפש רק סקס,אני רוצה להיות בקשר.קשר כמה שיותר ארוך. נמאס לי להיות לבד!!

 

החיים הולכים ונהיים גרועים יותר...גם כן המפקד הבן זונה שלי חושב שהוא אלוהים,התחננתי אליו שיתן לי חופש ביום ראשון כי יש לי יומולדת ואני עובד בסופ''ש אז לפחות שיהיה לי זמן להנות,ואין הוא לא רוצה לתת לי..למרות שאני כמו עציץ שם.

אבל אני לא מתכוון לוותר לו..ויום ראשון אני לא הולך להגיע..אבל אז זה ידפוק אותי..אני בטח אהיה בריתוק..

אני כ''כ שונא אותו הלוואי והוא ימות כבר.

נמאס לי כבר רק להתלונן..ולהיות בבאסה ודכאוני.

אני רק בן 19 באלי להיות שמח...לבלות,לעשן,להשתכר,לישון,להזדיין,לעשות מה שבא לי!!נמאס לי כבר שמכתיבים לי מה לעשות משנולדתי.!

רק שיגמר הצבא הזה כבר!

 

 

נכתב על ידי הומו לא גאה..בנתיים , 3/7/2010 02:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

693
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להומו לא גאה..בנתיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הומו לא גאה..בנתיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)