לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין בי שום דבר רע


צריכה ליפרוק על מישהו את הרגשות שלי ... אבל לא בא לי לנצל.. אז תמיד יש את ישראבלוג D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

סיום החופש זה הדבר הכי.........חרא!


אז בואו ונגיד שאני גרה רחוק מאוש מכל החברים הכי טובים שלי .. ועכשיו שנגמר החופש אין לי דרך להפגש איתם.... ואני לא יכולה לתקשר איתם חוץ מפלאפון ופייס ורע לי ! החופש הגדול הזה עבר מהר מאוד.... והסיום שלו היה מאוד.... מוזר ועצוב...
ביום חמישי הקודם היה כנס אנימה (באנקה סאי) והלכתי והיה מדהים ומגניב תיחו ! קניתי עדשות שוריקן ביטצ'ססס !!!! היה ממש כיף!1 הייתי עם חברים וצילמתי אנשים ותחפושות ואכלתי אוכל יפני וראיתי את הסרט סוך מיוזיקל ופגשתי את הידיד הכי טוב שלי והייתי באושרת עד הגג! ואז הייתי צריכה ללכת ... ומשם הסיפור מתדרדר ומתדרדר... אמרתי לידיד שלי שאני הולכת והתחבקנו איזה שעה ! רציתי לבכות ! ואז ידיד אחר שלי בא וחיבק אותי חיבוק טוב ונישען קדימהוהרגליים שלי הסתבחו .. אז נפלתי אחורה ועכשיו כל עמוד השידרה שלי מרגיש כאילו הוא מתפורר! חזרתי הביתה והיה לי ריב עם ההורים! ריב חרא ביותר ! בערב אחרי שהם כבר סלחו לי הם הזמינו אותי לשיחה עם אח שלי הגדול.. והחריזו על היתגרשות...!!! אז ההורים שלי מתגרשים... בכיתי כן כן אבל אני בסדר עכשיו.. ביום שבת לא משנה מה עשינו או דיברנו על זה גלש לגירושים.. זה הרגיש חרא! היום הלכתי לעבוד בקיטנה של ההורים של חברה שלי ואולי קיבלתי מאה שקל.. אבל ילדים קנטים חנקו אותי התביאו אותי סרטו אותי שברו אלי מותות, באטו בי , הביאו לי קאפות ומשחו לי בשיער!!!!! אאחרי זה אני חוזרת הביתה ומחפשת את העדשות שלי ומה אני מגלה.. שנעבדה לי עדשה אחת?..... אלוהים מנסה בכוח ליגרום לי לבכות או מהההה?
נכתב על ידי , 29/8/2010 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקריזה....


אז בואו נגיד שבנות מהשכבה שלי מצאו לי תבלוג בלי לשאול אותי וחיתתו לי בפרטיות...... אני כל כך מקווה שהן יראו את זה כי זה פשוט בא מכל הלב..... fuck you!!!!!!! זדיינו לי מהחיים !!! מה הקטע למצוא לאנשים תבלוג כדי לחתת להם בפרתיות ולהפיץ לעולם? מה הקטע? טוב נוו מראש הייתן זונות עליי אז מעניין לי תתחת מה תגיבו פה ! go suck on a hors dik!!!
נכתב על ידי , 21/8/2010 01:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 26

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnot you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על not you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)