לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לה לה לנד


כי צריך לדעת להנות :)

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: Facebook- שיראל שגב 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

30/11


ההורים שלי משגעים אותי!!!
כשאני לא עובדת ובבית- אז מתלוננים שאני לא עובדת.

כשאני מוצאת עבודה סופסוף- מתלוננים שהעבודה הזאת לא מתאימה לי ושחבל ללכת לשם.

אז מה אתם רוצים????

 

הורים זה עם מאוד משונה....

 

טוב אז אתמול הלכתי למלצר באולם של הדתיים שנמצא ממש מתחת לבית שלי.. חצי מהזמן לא עושים כלום אבל התבאסתי כי חשבתי שמקבלים את הכסף במזומן ו..לא! והדתיות לא משאירות טיפים :(

אבל יש לי עוד חודש לגיוס מה אני יעשה? איפה אני כבר יעבוד?

 

היום יש לחבר מאוד מאוד טוב שלי מסיבת גיוס. ואני חייבת לקנות לו מתנה.. מה אני יקנה לו?

 

נכתב על ידי , 30/11/2011 12:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי. אני מודה...


אני מכורה לאוכל!

מוחאעהעהעהעהעהההה..

אין מה לעשות בנוגע לזה XD

 




 

ולדברים רציניים יותר:

אין.

 

טוב נו... השבוע עוד כמה חברים מתגייסים, וכבר עד חודש הבא אני ישאר לבד בזירת המלש"בים... אני ואנשי "מיטב" שאף פעם לא מגלים טוב-לב ועונים לטלפון..
אבל אני בסדר עם זה. כל עוד לא יחליטו למחוק את שבת מרשימת ימי השבוע XD

 

 



זה לא סמים, זה מהקור :)

 

מי היה מאמין שכל כך קר? שונאת חורף. נראלי שכבר אמרתי את זה...


נכתב על ידי , 27/11/2011 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

215
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe ShirelS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the ShirelS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)