לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הדר ~~~

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

הו , כתבתי משהו D:


זה סיפור גליקי (מבוסס על הסדרה glee) , אז מי שלא רואה לא יצליח להבין כל כך ..

אבל בכל זאת .

 

אני יושבת במקלחת , מלאה חבורות , מכות , שריטות וחתכים   .

אני יושבת במקלחת , עם סכין בלב , מדממת . באמת , לא בדרך מטפורית .

המים עדין זורמים , אבל זה לא ישנה בעוד כמה דקות .

כי בעוד כמה דקות , לא יכאב יותר .

עוד כמה דקות , העולם יעלם , והכאב איתו .

אני נזכרת , בהכל .

אני בת 20 , עברו רק שנתיים מאז שבאתי לניו יורק וכבר יש לי קריירה משגשגת .

אני זוכרת , איך שבאתי לפה התחלתי לשחק בברודווי , ולאט לאט התקדמתי לתפקיד ראשי במחזה מקורי .

אני זוכרת איזה מאושרת זה עשה אותי , שחשבתי שזה לא יכול להשתפר .

ואז פין חזר , כמה הייתי מאושרת ! זה היה היום הכי מאושר בחיים שלי !

קשה לי להזיז את הגפיים עכשיו .

הכל היה פשוט מושלם .

מושלם בשביל להיות אמיתי .

הוא היה ממש רומנטי .. מביא לי פרחים כל ערב , מגיע לכל ההופעות שלי בברודווי ,

אבל אז ערב אחד , הוא חזרתי מהופעה , והוא היה שיכור .

הדם זורם לי על כל הגוף , הוא חם .

הוא רצה לשכב איתי , נגע בי בלי סוף .

לא הסכמתי , זה הגעיל אותי כל האלכוהול הזה . מאז המסיבה בבית שלי בכיתה יא' התנזרתי מאלכוהול לגמרי .

כשהוא הבין שאני לא מתכוונת לעשות את זה , הוא כעס .

ממש רתח אפשר להגיד .

הוא נשם ונשף במהירות , ופתאום בקבוק ג'ין ריק עף לעברי . במזל הצלחתי להתחמק ממנו .

הוא התקרב אלי ותפס אותי בידיים . הוא לחש לי באוזן שהוא לא שואל אותי אם אני רוצה או לא.

ואז הוא נישק אותי , היה לו טעם של ג'ין מעורבב עם טקילה .

התנערתי והתרחקתי ממנו .

"פין , אני לא חפץ שלך , אני חברה שלך .

הוא רקע ברגלו כמו ילד קטן , והלך למטבח .

חשבתי שזה נגמר , אבל הוא חזר עם מערוך .

הראיה שלי מיטשטשת .

הוא התקרב אלי , הלב שלי התחיל לדפוק מהר , פחדתי .

הוא נתן לי סטירה חזקה שהעיפה אותי על הרצפה . הוא בעט בי בגב , וצעק עלי .

בקשתי בבכי שיפסיק , אבל הוא השתגע לגמרי .

הוא תפס אותי מהידיים , הרים אותי מהרצפה באגרסיביות וקרע לי את השמלה .

ברחתי ממנו , רצתי ברחוב לכיוון התיאטרון השכונתי , ידעתי ששם אוכל לישון .
הרוח הקרה פגעה בפני , העקב של הנעל נשבר מהמהירות שרצתי בה , והדמעות והאדרנלין זרמו .

נכנסתי לאולם הגדול וסגרתי את הדלת היחידה שלא הייתה נעולה , שמתי מטאטא בין הדלת לידית ודחפתי שולחן כבד לדלת .

התמוטטתי על הבמה ובכיתי . פתאום נשמע בום מכיוון הדלת , פין התנגש בה בחוזקה .

הוא צעק לי לפתוח , וניסה לפרוץ את הדלת כמה פעמים .

הוא הפסיק לבסוף , הוא ידע שאני אחזור למחרת .

כל הלילה הזה בכיתי , לא ישנתי בכלל .

הנשימה שלי מתקצרת .

התעוררתי למחרת וראיתי שאני בקושי מסוגלת להזיז את הגב , והלחי שלי שרפה .

אבל חזרתי . כי חשבתי לעצמי שהוא היה שיכור , הוא לא יעשה את זה שוב .

בדירה הכל היה מלא פרחים , ושלט ענק שאומר מצטער , אני אוהב אותך .

האמנתי , לא רציתי לאבד אותו .

ככה זה המשיך . לא בהכרח על סקס , על דברים קטנים אחרים .

וכל פעם מחדש הוא היה מתנצל , ואני כמו טיפשה הייתי הולכת אחריו .

היום פגשתי אותך , קווין , אחרי חודשיים .

את היחידה ששמה לב לכל החבורות .

ראיתי כמה מאושרת את עם פאק , וקינאתי .

הצעת שאני אבוא אליך , אברח ממנו .

אבל הוא תמיד ימצא אותי .

הוא תמיד יהיה שם , כדי לענות אותי .

אני ממש מצטערת קווין . אני מצטערת שאני גורמת לך את כל הסבל הזה .

את צדקת . החתונה הזאת הרסה את החיים שלי .

אני מקווה כשתקשיבי לזה , תחשבי שאם לא הייתי עושה את זה , הייתי מתה בדרך אחרת .

את הבנאדם הכי מדהים שיצא לי להכיר בכל החיים המזוינים האלה .

תודה .

אני מקווה שתזכרי אותי בדרך הטובה ביותר .

אוהבת , רייצ'ל .

 

האיפון המוכתם של רייצ'ל נפל מידה של קווין , והתרסק על הרצפה .
קווין עמדה המומה בתוך חדר השינה של רייצ'ל , שהיה מלא באנשי ביטחון ופרמדיקים . לא כל יום אגדת ברודווי מתאבדת .
היא ראתה שמוציאים גופה מחדר האמבטיה .
"רייצ'ל !! לא ! לא ! את לא יכולה למות ! בבקשה רייצ'ל ... " קווין רצה אחרי האלונקה שהובילה את הגופה שלי לאמבולנס .

פאק חיבק אותה , והיא בכתה לו על הכתף .
"היא לא יכולה למות פאק .. תעשה שהיא תחייה .. אני צריכה אותה פה איתי .." 

 

הסוף .

נכתב על ידי הדר ~~~ , 26/7/2012 02:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מונולוגים . "<3"


לא כאלה שאני כתבתי ,

קבוצה .

בפייסבוק .

של אנשים מדהימים פשוט .

 

אבל , יש איזה כלבה שם .

שבשכבה שלי . (הייתה , ליתר דיוק)

וכתבתי שם שאני אוהבת את חברה הכי טובה שלה והעלתי תמונה שלה ואז מהר מחקתי . (הקבוצה סגורה)

ואני מתה מפחד שהיא ראתה ויודעת .

ואז היא תספר לה O:

 

וגם , היא גילתה שאמא שלי רוצה לשלוח אותי לפסיכיאטר , והיא צוחקת על זה עכשיו עם כל אחד .

נו שיט .

 

 

הו , התחלתי לעבוד ! ~כפיים כפיים~

נכתב על ידי הדר ~~~ , 26/7/2012 02:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדר ~~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדר ~~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)