לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים דמיוניים על TH


סתם כי אני ילדה משועממת, שאין לה יותר מה לעשות בחיים חוץ מלכתוב סיפורים טרג-רומנטים על TH...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010


 
אני רוצה ליצעוק על כול העולם! 
אני לא כמוכם!
אני לא רוצה להיות! 
ואני גם לא אהיה!
אני לא מתכוונת לוותר על האשייות שלי, והפנמיות שלי ועל תפיסת העולם שלי בגלל חבורת אנשים שהחליטו שזה לא מתאים להם!!
NO NO NO NO NO NO NO NO NO!!!!!!!!!!!!!!!
לא אכפת לי אני לא הולכת לפנימיה ה%^$~%$ שלכם יא ^&%_^&%$)!!!!!!!!!! לא רוצה לוותר כל המוזיקה שלי, הנשמה שלי!
אבל אני יבוא לשם! אני יבוא לשם כדי להוכיח לכם דוסים &^$^#@) שאני נישארת אני! לא משנה לי כמה תטיפו לי, כמה תציקו, כמה תענישו, לא אכפת לי אני יבוא לשם אם כול השחור וכול הוולגריות שלי ואני יראה לכם שאני לא הולכת להישתנות!
אני לא יפסיק לשמוע מוזיקה! אני לא יפסיק לנגן! אני לא יפסיק לשיר! אני לא יפסיק לכתוב! אני לא!!!!
מחר אני הולכת לעשות פסים בשעיר! ואני יודעת שזה נוגד את החוקים הקדושים שלכם! לא מענין אתי מה! כמה!  ולמה! 
גם אם כולם היו נגדי ואני יצתרך לישון אם חבורה של יצורות מתחזדות!!! אתם לא מכירים אותי! לא כדי לכם! יש לי השפעה על אנשים! אני לא טיפוס שניגרר! לא אכפת לי להיות לבד (אני לא אהיה, וגם אם הן יהפכו אליכן, אני לא!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי H0pi , 11/8/2010 22:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצב רוח....







תרגום השמאלי : אנחנו - קהל אפור! אנחנו זהים ומשעממים, שום דבר לא מבדיל בינינו. זה מגן עלינו העולם אפור ומשעמם ואנחנו לא מנסים להישתנות (זה מה שבית הספר שלי רוצה שנהיה, פשוט צבא זהה של בנות דוסיות, שלאף אחת אין זכות בחירה ואין דעה אישית!)
תרגום האמצאי: אנחנו - מגוונים! בגלל שאנחנו מגוונים ומענינים. אף אחד לא דומה לשני כמו העולם שיש בו כל לך הרבה צבעים, כל אחד מאיתנו שונה! 
תרגום ימני : משוגע!!! (אני...)


נכתב על ידי H0pi , 11/8/2010 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  H0pi

בת: 27

ICQ: 648673415 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לH0pi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על H0pi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)